Hollow Knight Вікі
Advertisement

Швидке переміщення — метод швидкої подорожі з однієї локації в іншу. У міру проходження гри з'являється два способи швидкого переміщення: рогоходи ітрамваї.

Рогоходы[]

Файл:Stag Station Map.png

Рогоходи являють собою систему тунелів по всьому Халлоунесту, які зв'язуються між собою Вокзалами Рогачів. За допомогою Останній рогач/останнього рогача лицар може подорожувати по рогоходах, а також дізнатися від рогача трохи інформації про ту чи іншу локації.

На більшості вокзалів розташовані монетоприймачі, що вимагають Гео для розблокування вокзалу і подальшої подорожі з нього. Варто відзначити, що не в кожній локації в грі розташований Вокзал рогачів.

Після того, як Вокзал розблоковано, необхідно вдарити по дзвіночку, щоб на Вокзал прибіг Останній рогач і відвіз персонажа в необхідне місце.

У Изельды можна купити значок Вокзалу рогачів за 100 Шаблон:Geo, після чого Вокзали будуть відзначені на карті локацій.

Вокзал[]

/Зелена стежка /Гніздо Рогачів /Сади Королеви /Землі спочинку
Вокзал Ціна
Забуте роздоріжжя 50 Шаблон:Geo
Грязьмут
Вокзал Королеви 120 Шаблон:Geo
140 Шаблон:Geo
Міські склади 200 Шаблон:Geo
Далека село 250 Шаблон:Geo
Вокзал Короля 300 Шаблон:Geo
50 Шаблон:Geo
200 Шаблон:Geo
Прихований вокзал 300 Шаблон:Geo

Пов'язані досягнення[]

Шаблон:Досягнення

Шаблон:Досягнення

Трамвай[]

Файл:Tram Pass.png

Транспортний засіб, що дозволяє персонажу подорожувати по тунелях в глибинах Халлоунеста, де відсутні вокзали Рогачів. Для використання трамваїв необхідний проїзний.

У грі присутні два трамвайних колії:

  1. Верхній трамвайний шлях, що з'єднує східну частину забутого роздоріжжя із західною частиною Земель спочинку.
  2. Нижній трамвайний шлях, що з'єднує південно-східну частину Глибинного гнізда, північну частину Стародавнього котловану і південно-західну частину Краю королівства.

Після першої поїздки у Изельды можна купити значок трамвая за 100 Шаблон:Geo, після чого трамвайні колії будуть позначені на карті.

Трамвай З'єднує Схема
Верхній

/style= text-align: center |забуте роздоріжжя з Землями спочинку

Нижній

/style= text-align: center |глибинне гніздо з древнім котлованом і краєм Королівства

Інше[]

  • Судячи з розповідей деяких персонажів, трамваї були технологією цивілізації, що існувала до Халлоунеста.
Advertisement