Hollow Knight Вікі
Advertisement

Вищі істоти, ці слова лише для вас.

Ви ступаєте на землі Короля і Творця.

Перейдіть кордон і коріться нашим законам.

Станьте свідками останньої і єдиної цивілізації, вічного Королівства.

Халлоунест

Історія[]

Шаблон:Увага/стаття містить величезну кількість спойлерів. Ознайомлюйтеся на свій страх і ризик.

На початку гри лицар відправляється в королівство Халлоунест, що вже перетворилося в руїни, велика частина населення якого загинула, пропала безвісти або ж була поглинена бурхливою чумою. На поверхні королівства, в невеликому містечку Грязьмут залишалися останні цивілізовані жуки, поки вони теж не пішли в глибини королівства через невеликий колодязь. Останній житель, що залишився в селі, старійшина, зустрічається з лицарем і розповідає про трагічну долю міста. У процесі вивчення руїн герой зустрінеться ще з кількома мандрівниками, які пізніше відкриють свої будинки, тим самим трохи пожвавивши в'яне місто.

По мірі дослідження королівства стає ясно, що Халлоунест, який постає перед поглядом гравця, був створений Блідим Королем — перевтіленням померлого величезного чирва, — який дарував кожному жуку індивідуальність, так як раніше жуки жили колективним розумом, що линули від світла Осяйності. Блідий Король вигнав Променистість і замінив «світло» на «блідий світло», направляючи жуков в нову еру технологій і цивілізації. Достеменно невідомо, яким саме чином Король вигнав колишню правительку, однак дуже ймовірно, що вигнання було скоєно не без допомоги метеликів, які, по всій видимості, володіли індивідуальною свідомістю і, як каже в одному з діалогів Провидиця, були створені зі світла самої Осяйності.

На жаль, не все було так добре. Бажання повернутися до колективного розуму ще залишалося в свідомості жуків, волаючи до цього в їх снах, можливо, самої розгніваної Променистістю. Це бажання придушувалося світлом Блідого Короля, і незабаром після цього стало проявлятися Чумою, яке повертало жуков в первісне, агресивний стан. Варто відзначити, що не всі істоти Халлоунеста були схильні до зараження: богомоли, на відміну від жителів Глибинного гнізда та інших жуків Халлоунеста, зберегли свій розум в цілості й схоронності (хоч деякі з богомолов і спеціально піддавалися зараженню, щоб збільшити свої фізичні здібності), що, втім, не вплинуло на їх жорстокі порядки в племені.

У якийсь момент Майстер душ зі своїми послідовниками запропонував використовувати силу Душ, щоб позбавлятися від зарази, однак Блідий Король відкинув цю пропозицію. У всякому разі, мешканців Святилища душ це не зупинило, у зв'язку з чим всі жуки-дослідники зійшли з розуму від отриманої сили, а деякі з них мутували в жахливих істот.

Для боротьби з Чумою Блідий Король почав проводити експерименти з Порожнечею — чорною субстанцією, яка у великій кількості перебувала в Безодні. Король використовував власну порожнечу і душу для створення Судини — істоти без емоцій, яке володіло б такою фізичною силою і силою волі, щоб стримувати в собі всю Чуму.

Після десятків, якщо не сотень, тисяч провальних спроб (наприклад, Розбитий Посудину) Блідий Король нарешті зміг створити Полого лицаря — «істинний» Посудину, який був в змозі утримувати в собі Чуму. Король запечатав Безодню, так, що ніхто з жуков не міг розкрити таємницю могутньої сили порожнечі. Через деякий час Порожнистий лицар був заточений в Чорне Яйце. Блідий Король попросив допомоги у трьох сильних жуків, щоб вони занурилися в нескінченний сон, а їх енергія б стала печатками для чорного яйця, тим самим порожнистий лицар був би убезпечений від зовнішніх загроз і не міг бути убитий або пошкоджений. Три істоти — Мономона Наставниця, Лурьен Зберігач і Герра Звір, також відомі як Грезящие, активно намагаються не допустити головного героя до свого побратима, кілька разів за гру створюючи свої проекції в світі і намагаючись, по всій видимості, заточити в сновидіння протагоніста.

  • Херра звір погодилася стати однією з марять тільки натомість на дитя. Щоб задовольнити вимогу Звіра, Блідий Король використовував метод створення Судин, в цей раз з'єднавши частина душі Герри з порожнечею, після чого на світ і з'явилася Хорнет — «Принцеса ткачів».
  • Мономона Наставниця займалася дослідженнями в своїх Архівах і, по всій видимості, співпрацювала з монархом. Разом з Учителем працював і Квиррел, який згодом втратив більшу частину своїх спогадів і якимось чином покинув Халлоунест, проте до моменту подій, що розгортаються в грі, Мономон змогла закликати Квиррела назад до королівства, щоб мандрівник зміг, використавши маску Вчителя, яку він носив подібно капелюсі, дозволити головному герою проникнути в розум Марить і знищити її. Стражем Мономон є Ууму — величезних розмірів медуза.
  • Лурьен Зберігач, ймовірно, був вірним слугою Блідого Короля і без сумніву погодився пожертвувати своїм життям в ім'я блага жуків і всього Королівства. До свого відходу у вічний сон спостерігав за Містом сліз зі свого Шпиля. Стражами Лур'єна є лицар-хранитель/лицарі-хранителі — - колись могутні воїни, тепер же їх оболонки використовуються зараженими мухами для знищення непроханих гостей.

Після ув'язнення Полого лицаря Чума нарешті була приборкана, і Халлоунест ще деякий час процвітав. Однак Порожнистий лицар, по суті, не був повністю пустим, у зв'язку з чим Чума незабаром почала повільно, але вірно вириватися на свободу, повторно заражаючи громадян Халлоунеста. У якийсь момент блідий Король і весь білий палац зникли, залишивши після себе лише околиці замку і самотнього Каролінг а. Без свого правителя, який мудро направляв жуків, Халлоунест незабаром занепав, і все більша кількість жуків заражалося чумою. Тепер же жителі або зійшли з розуму від самотності, або стали бездумними оболонками, які нападають на тих, хто ще не заражений.

Зрештою, відкинуті і невикористані Судини, до яких відноситься і головний герой, стали вибиратися з Безодні і повертатися в Халлоунест, намагаючись розібратися з Чумою. Хорнет виступає в ролі вартового, перевіряючи Судини на силу і волю, щоб побачити, чи можуть вони стати новим Порожнистим лицарем для Чуми, які наповнили все королівство Халлоунест.

Advertisement