Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Бос Файл:HJ Flukemarm.png Тремоматка (ориг. Flukemarm) — секретний бос у Королівських стоках, джерело Сисун, наповнили локацію.

Заголовок
Ненаситна мати. Повністю заполонила Стоки своїм виродком. Всередині неї ще й живе молодняк тремокрылов.

/Спрага розмножитися, залишити про себе пам'ять у вигляді потомства... здається, це почуття стукає в серці всякої живої тварі. І я не чужий цього інстинкту.

Заголовок

Локація[]

Тремоматка знаходиться в південно-західній частині Королівських стоків, яка буквально кишить Тремомонами та Тремокрылами. Перед кімнатою з босом знаходиться велика кількість черв'ячків, які є відмінним джерелом Душ для регенерації здоров'я і подальшого використання Фокуса в битві з босом.

Атака[]

Тремоматка знаходиться в центрі кімнати, нерухома. Ворог не атакує сам, замість цього створює відразу двох Тремокрилів, які відразу ж летять на персонажа. За жовчі, яка виділяється з отворів боса, можна визначити, де саме з'являться вороги.

Тактика[]

Агресивний[]

Цвях повинен бути поліпшений один-два рази, або повинна використовуватися Тендітна сила. Непогані будуть Міцний панцир і Колючки страждань. Довгий цвях або Мітка гордості дозволять легше діставати цвяхом боса.

Сфокусуйтеся на вбивстві Тремокрилів, а потім наносите удари Тремоматці. Важливо пам'ятати, що Тремокрили досить спритні і часто не дозволяють підставитися під удар, через що можуть виникнути деякі труднощі.

Рекомендується почати бій з повним запасом душ. Доброю ідеєю буде використовувати Ловець душ/Пожирач душ, а також Шаманський камінь. Стоячи на нижній платформі біля води, можна підстрибувати і завдавати великої шкоди Воющими духами/Криком Безодні.

Захисний[]

Йде наголос в можливість регенерувати здоров'я і отримувати в битві якомога більше Душ для подальшого відновлення здоров'я або нанесення босу шкодимстивим духом/тіньовою душею.

Обов'язкові Швидкий фокус і Міцний панцир, даючи можливість ефективніше лікуватися під час бою. Пісня гусеничок дозволить отримувати в бою ще більше Душ, а Колючки страждань дозволять завдавати ворогам додаткових втрат.

Так само знищуйте Тремокрилов, часу для регенерації буде достатньо, в інший час вбивайте Тремоматку.

Також можна використовувати Палаюче лоно, в результаті тактика на боссе просто зведеться до того, що герой буде вбивати Тремокрылов, щоб набрати душі, за необхідності відновлюючи втрачене здоров'я, а шкоди за персонажа будуть наносити дитинчата.

Цвях мрій/думки[]

  • …Потомство
  • …Убивши
  • ...Тримайся подалі...

Шаблон:Журнал

Advertisement