Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:NPC Сіра плакальниця (ориг. Grey Mourner) - містична особистість, що мешкає в землі упокоєння/Землях упокоєння.

Опис[]

Сіра плакальниця з деяким подивом зустрічає Лицаря у своєму будинку.

Плакальниця попросить героя віднести ніжна квітка на могилу її коханого богомола, дочки зрадника. Для успішного виконання завдання персонаж повинен дійти до могили, не отримуючи шкоди і не використовуючи допомогу Останнього рогача, в іншому випадку квітка буде зруйнований. При використанні Врат мрій квітка також загине. На щастя, гравець має необмежену кількість спроб, так що повернутися до завдання можна в будь-який зручний момент.

/style= font-size:110%; | < u>неприйняття квітки /style= font-size:110%;/< u>пропонуючи віднести квітку повторно /style= font-size:110%;/< u>приймаючи квітку повторно /style= font-size:110%;/< u>пропонуючи віднести квітку повторно /style= font-size:110%; | < u>при наявності Тавро Короля
Діалог
1-ая зустріч

«А-а-а-ах... Мо ' друг. Сей світ. Сей світ, жорстокий, грішний. Навіщо знову не спати? Навіщо знову бути?
А-а-ах, Ле'мере! Ні горше горя мого-коханих навіки розлучили, і не з'єднатися двом світам.
Мертва вже давно мої серця друг. Зів'яла в далеких землях. А чи похована? Ай. Серед своєї рідні, повної ненависті, що прирекла нас на ворожнечу, що відкинув... чужість в моєму обличчі.
Але чи може бути?.. Нало, нало. Чи доречне питання? Чи доречний тягар?
Ле'мер-чи можеш ти, чи хочеш ти доставити дар до її могили?
Сей дар, він малий... Але далеко йти. У самому середині останнього притулку Біла леді/королеви спочиває вона, оточена племенем своїм.
Чи можливо це? Бути може, мо ' прохання нездійсненна... Божевільна... Але якщо погодиться Ле'мер, то буде доброта, про кой майже забула я».

Ти відкидаєш прохання? Очікувавши. Цей світ суть не допомога іншим, але біль і страждання».

Прийняття квітки

Рідкісне благо приносиш ти, Ле'мере. Останнє це прохання. Не буде більше прохань після цієї.
Священна квітка цього є підношення. Дивовижний і ніжний. Таких несть більш. Оберігай його, немов саме серце твоє.
Якщо тебе вдарять Іль ти захочеш покататися на цих трясучих звірах-перевізниках, квітка загине, і не буде його.
Могила її поблизу притулку Королеви. Оточена вона тими, хто їй рідня, і вони не будуть раді твоєму приходу.
Бережи себе, Ле'мере. Мої надії і сердечне бажання з тобою: сподіваюся, скоро розраду мене чекає.

Розмова після прийняття квітки

У самій середині останнього притулку королеви спочиває вона-шлях до нього не близький, а дороги ті повняться чудовиськами.
Нехай буде мирним мандрівка твоє. Як б'ється моє серце при вигляді доброти настіль великої від настільки малого созданья…»

Руйнування квітки

«Ул-л-л ва-а-а-а-ай! Священний, чарівний, єдина квітка. Погублений, немає його! Прощальний дар любов мою не зміг досягти. Так знову страждати. Так сумувати. Коли, здавалося, важче бути не може…
...Зізнаюся, є ще одна квітка.
Але внемли, Ле'мер! Він настільки ж священний і одно ніжний ... якщо ти допомогти захочеш, серцю моєму ти зробиш велику послугу. Але знову візьмешся?»

«Мо ' друг? Чи забилося твоє серце? Чи розділило біль тією, чи захотіло підтримати в горі?
Дар віднесеш ти до могили коханої?»

«Що ж, ще одна квітка даю тобі — священний і єдиний у своєму роді. Пам'ятай слова, що тобі були сказані: поки він при тобі, бережи його немов саме серце твоє.
Але якщо ж тебе знову вдарять Іль ти захочеш покататися на цих трясучих звірах-перевізниках, квітка загине знову.
І хоч моя віра в тебе... істинно похитнулася, моя надія буде з тобою, Ле'мере.

Розмова після прийняття квітки повторно

У самій середині останнього притулку королеви спочиває вона. Шлях до нього не близький, а ти вже розумієш небезпеки цього шляху.
Ти ж дивись в обидва... І обережніше будь... Мо ' друг».

Руйнування квітки повторно

.....Ваї. Погубивши. Знову. Ще один чарівний, дивовижна квітка в непоказний стебло звернений.
Йому заміна є... Але внемли мені, Ле'мер — священний він і ніжний. Так важко розлучатися з ним, але заради тієї любові не шкода нічого. Чи відправишся ти туди знову?»

Ле'мере, чи візьмешся ти знову спробувати доставити дар до могили коханої?»

Завдання виконано

Мі? Ле'мере, невже прохання виконано моє? Чи можливо таке? Я думала, цей світ жорстокий навіки, - але, Ле'мере, як велике співчуття твоє. Завдяки тобі крізь самі епохи жити буде мо ' любов поблизу коханої моєї».

Невже все так, Ле'мере? Така печаль, може піти? Та може піти?
Ул-л-л-л, ех наі, любов моя. Та теж може піти».

«Ле'мер взяв на себе таку ношу... Та не побажала б цього нікому. Хоч і служити цьому тавро велика честь, але відомо — з ним разом тяжкий тягар страждань ліг на панцир твій. Наскільки тяжек? Король зник, а лицарі його у великому горі.

Цвях мрій

Вул-л-л-л ... Немено-о ... цвяхи і клешні ... навіщо так бути повинно?»

{{Примітка/з аудіоверсією фраз сірої плакальниці можна ознайомитися голосу персонажів#сіра плакальниця/тут.}}

Пов'язані досягнення[]

Після того, як герой доставить квітку на могилу і повернеться до плакальниці, та подякує персонажа і розчиниться в повітрі, залишивши після себе осколок маски. Це означає, що виконання завдання Сірої плакальниці може допомогти в проходженні гри на 100 %. Шаблон:Досягнення

Місцезнаходження[]

Інше[]

  • Судячи з усього, Сіра плакальниця є однією з Великих Лицарів — Зе'мер. На це натякає величезних розмірів цвях у будинку плакальниці, а також її коментарі з приводу служіння Блідому Королю, якщо герой отримає Тавро.
    • Плакальниця часто використовує у своїй промові слово «Ле'мер», що дуже співзвучно з «Зе'мер».
    • Одна із гнойових статуй Лицарів в кімнаті Гнойового захисника і один з силуетів на тлі арени Білого захисника своїм виглядом нагадує Сіру плакальщицу.
    • Також примітно, що всі персонажі, як-небудь знайомі з Огримом, коментують екіпірований Герб, однак Сіра плакальниця ігнорує надітий амулет.
  • Подорож на трамваї не зруйнує квітка.

Шаблон:Персонаж

Advertisement