Шаблон:Ворог 32px Страж Вулика (ориг. Hive Guardian) — ворог, що зустрічається в вулику.

Заголовок.png
Захищає Вулик від чужинців, кидаючись на них всією своєю громадою.

/Як і їх молодші товариші, хочуть в житті тільки одного: за всяку ціну захищати Вулик. Ніяковий. Нападаючи на ворога, можуть рознести все навколо. Їм хоч соромно за це? Хоча щось сумніваюся, що їм ведом сором.

Заголовок.png

Поведінка[ред. | ред. код]

При виявленні персонажа Страж Вулика на високій швидкості буде летіти в його бік. При зіткненні з перешкодою Страж буде відскакувати від нього і летіти далі ще якийсь час.

Варто зазначити, що у Вулику присутні неміцні платформи, які можна розрізнити по численних тріщин. Дані платформи Страж буде пробивати своїм тілом і летіти далі.

Тактика[ред. | ред. код]

Головне в битві зі Стражем — вчасно відійти від напрямку його польоту в більш безпечне місце. Після польоту ворог деякий час не буде здійснювати ривки, в цей час йому і можна завдати шкоди. Разом з іншими бджолами Страж вкрай небезпечний: своїм тараном він може не тільки завдати відразу 2 одиниці шкоди, але і перегородити шлях до відступу своїм масивним тілом.

Цвях мрій/думки[ред. | ред. код]

  • ...Голодний ... Втомився...Голодний...
  • ...Брати... Сестри... Мама...
  • ...Бити... Вбивати... Бити...Вбивати...

Інше[ред. | ред. код]

  • Як і інші мешканці Вулика, Страж стане пасивним і не буде наносити персонажу шкоди, якщо буде екіпірована Кров Вулика. Однак ворог все одно почне битися з героєм, якщо той почне бій сам.
  • У Вулику можна знайти осколок маски, шлях до якого перегороджує стіна. Щоб дістатися до осколка, необхідно змусити Стража вулика протаранити собою хитку стіну.

Шаблон:Журнал