Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:NPC Старійшина (ориг. Elderbug) — перший персонаж, який зустрічається на шляху Лицаря.

Опис[]

Старійшина — один з небагатьох вижили мешканців Грязьмута. Він з радістю зустрічає головного героя і дуже радий його компанії, хоч він і може здатися песимістичним і похмурим. Старійшина протягом всієї гри буде давати персонажу поради і просто розповідати історії.

/style= font-size:110%; |перша зустріч (пройшовши повз нього і відвідавши роздоріжжя) /style= font-size:110% |/< u>звичайне привітання /style= font-size:110%; | < u>після відкриття Вокзал Рогачів/вокзалу Рогачів в Грязьмуті /style= font-size:110%; | < u>після відкриття печери Исповедница Джиджи/Исповедници Джиджи /style= font-size:110%; | < u>після відвідин перевал Короля/перевалу Короля /style= font-size:110%; | < u>після відвідин Зелена стежка/зеленої стежки /style= font-size:110%; | < u>після відвідин грибні пустки/грибних пусток /style= font-size:110%; | < u>після відвідин місто сліз/міста сліз /style= font-size:110%; | < u>після відвідин кристальний пік/Кристального піку /style= font-size:110%; | < u>після відвідин Древній котлован/Стародавнього котловану /style= font-size:110%; | < u>після відвідин Землі спочинку/Земель спочинку /style= font-size:110%; | < u>після відвідин Храм чорного яйця/храму чорного яйця /style= font-size:110%; | < u>після заражене роздоріжжя/зараження роздоріжжя
Діалог
Перша зустріч

«Привіт, мандрівник. На жаль, зустріч не пишна, але, боюся, тут залишився один лише я. Як бачиш, наш городок злегка спорожнів».

«Інші жителі міста теж пропали. Один за іншим спустилися вони в колодязь, бажаючи потрапити в печери внизу.
Під нашим містом раніше розташовувалося велике Королівство. Воно давно лежить в руїнах, але все ще вабить народ в свої глибини.
Здається, що темрява руїн пророкує багато чого: багатство, славу і просвітництво. Упевнений, що і ти шукаєш там свої мрії.
Так що будь напоготові. Повітря там хворий: всяка тварюка божеволіє, а мандрівники забувають себе.
Можливо, мрії не так вже й хороші…»

Привітання

«Якщо тобі раптом доведеться зустріти внизу моїх товаришів, нагадай їм про їх Старійшині з хворою спиною нагорі, залишеному самому собі на піклування. Бідний я!..
Ох, насправді у мене все в порядку, але, можливо, трохи сорому змусить їх повернутися назад. Якщо вони, звичайно, ще живі».

Перша зустріч (пройшовши повз нього і повернувшись)

«Ох! З поверненням! Здалося, ніби мене і не помітили. Я вже було подумав-Чи не пішов я в небуття разом з цим містом?»

«Ох! З поверненням! Не почув від тебе ні відповіді ні привіту! Я вже думав, що побачив привид.
Коли багато часу проводиш один, уява часом підводить тебе.

«Є в тобі щось дивне. У нас тут багато хто ходить, але ти... Здається, ніби я вже бачив тебе, хоч я і впевнений, що раніше ми не зустрічалися».

Після діалогів

«Валишся з ніг? Ця лава хоч і залізна, але, запевняю тебе, дуже зручна. Краще місця для відпочинку перед дорогою вниз не знайти.
Та й мені не завадив би співрозмовник. Втім, ти не з балакучих, як я подивлюся».

Після відкриття магазину Изельды

«У будинку біля вокзалу не так давно розташувалася молода пара. Здається, вони відкрили магазин карт, що може зацікавити мандрівників на зразок тебе.
Яка ж вона висока, його дружина. Я запропонував їм вибрати будь-який порожній будинок в місті, але чомусь їм сподобався саме той.
Згинатися в три погибелі, як вона, кожен раз, щоб пройти в двері... Я б цього не виніс».

Після відкриття магазину Слая

«Ох, що за справи! Наш крамар повернувся. Просто взяв і забрів до себе в будинок. Я-то сподівався, що він розповість мені про свої пригоди, але він, здається, майже нічого не пам'ятає! Може, просто не витримав тягот подорожі?
Якщо захочеш що-небудь у нього купити, будь напоготові! Ціни заламує будь здоров.
Конкуренції немає, ось у чому проблема. Погано для ринку. Але він, звичайно, не скаржиться».

«Ніколи не думав, що побачу таке. Вокзал рогачів знову відкритий! Але ж ця будівля пустувала ще до мене.
Ох, я чув багато історій про тих чудових тунелях. Ціла мережа, що тягнеться на все королівство. Не те щоб я буду кататися по ним, що ти!
Мене і тут все влаштовує».

Привітання після відкриття Вокзалу

«Щось у тобі є, маленький мандрівник. Гряде вітер змін».

Як там твої пригоди внизу? Поки тебе не було, у мене тут теж видалося пригода.
Зазвичай я не ходжу на міське кладовище, але тут подумав, що добре було б піти провідати могилу старої подруги.
І ось іду я повз могил і чую якесь дивне бурмотіння. Дуже зловісне бурмотіння!
Озираюся, шукаю, хто це там бурмоче, і ловлю на собі погляд двох яскравих жахливих очей! Витріщаються на мене прямо з печери неподалік!
Я роблю вигляд, що ні голосу не чув, ні очей не бачив, і стрімголов помчав назад в місто. Моїй подрузі доведеться трохи почекати, поки я наважуся відвідати її знову…»

Після порятунку Бретты

«Та мила молода дівчинка повернулася!
Повинен визнати, не думав, що вона виживе.
Вона з пошаною відгукується про свого Спасителя-каже, То був якийсь разючий воїн. Базікає про нього без угаву з самого повернення.
Воїн цей, мабуть, спустився вниз, поки я дрімав. Яка досада. Хотів би я познайомитися з таким солідним жуком».

При екіпірованому Гербі захисника

«Ти нічого не відчуваєш? У повітрі раптово встала така жахлива сморід.
Клянуся, зазвичай в нашому містечку пахне набагато краще. Прошу, прийми мої щирі вибачення».

«Шлях в Грязьмут для багатьох мандрівників нині лежить через звивисті гірські стежки. Дорога не з легких, але за часів розквіту Королівства все було набагато простіше.
Раніше можна було легко пройти по перевалу в скелях. Міст до нього вже давно обсипався, але ті величезні ворота стоять досі.
А я і не скаржуся. Коли моста не стало, нам довелося догоджати лише малій частині мандрівників, навіть в самий сезон.
Не хотів би я, щоб орди жуків знову хлинули в Брудмут. Тиша мені більше до душі».

«Я довгий час вважав, що в Королівстві під нами залишився лише холодний мертвий камінь, але тепер я думаю інакше. Якщо вірити історіям мандрівників, то в печерах внизу таїться дивовижне різноманіття всього. Кажуть, що відразу за Роздоріжжям розкинувся край, повний зелені.
Я ж розповідав цим мандрівникам про чудові трави, що ростуть по околицях нашого міста. Але їх це, схоже, не вразило».

Я знаю про Халлоунест далеко не все, але можу сказати, що під тими листяними печерами є грибний гай, де колись жив миролюбний народ: не зовсім жуки, але і не зовсім рослини.
Можливо, варто туди заскочити? Є тільки одне але: сморід там стоїть жахливий! Прямо-таки просочила стіни тих печер.

Мандрівники на кшталт тебе зазвичай прагнуть потрапити в столицю Халлоунеста. Напевно, хочуть нажитися на її багатствах. Хто знає? Мабуть, їх там цілі гори.
Місто знаходиться в самому центрі Королівства, хоча я чув, що ворота запечатані і пробратися туди нелегко.
Якби кому-небудь вдалося повернутися звідти хоч з дещицею того добра, він би вважався багатієм. Мало кому на моїй пам'яті вдалося повернутися звідти. Небезпечне місце, стало бути».

Бачиш той високий скеля за міським кладовищем? Це лише підніжжя величезного піку.
Усередині неї ховаються шахти, механізми і багато різних цінних мінералів. Багато мандрівників приїжджали в Грязьмут лише за цим.

Чи відомо тобі, що печери під нами простягаються навіть глибше самої столиці? Втім, мало хто наважувався спускатися так глибоко, тому про них мало що відомо.
Ті ж, кому пощастило повернутися, описували мені споруди та дороги настільки древні, при погляді на які здається, ніби їх створила сама гірська порода».

«Схоже, в Халлоунесте так багато могил, що вони вже заповнили собою окрему систему печер. Кажуть, вона десь над містом. Напевно, там похмуро.
Втім, і у нас турбот вистачало. Коли Грязьмут жив повним життям, у нас навіть був свій гробар! Славний був малий — шкода, спочив.
Адже помер не від лап тварюк Халлоунеста, уяви собі. Просто впав у могилу, та так і не вибрався.
А я його труп і знайшов. Моторошний кінець. Відтоді самому доводиться за могилами наглядати.

Ти знаєш про той храм? Казали, будівля дуже дивна, хоч сам я так жодного разу і не наважився туди зайти.
Найхоробріші з нас як-то ходили туди молитися, а після говорили, ніби знайшли там спокій. Але незабаром перестали. Цікаво, що ж там змінилося?»

Доступ до ліфта Кристального піку

«Куди веде той галасливий старий ліфт? Повинно бути, наверх до тих старих шахтам, що прорізають пік.
Тобі вже доводилося побувати там? Правду кажуть, що там кристали ростуть на кожному кроці?
Один з місцевих одного разу приніс пару таких в село. Я досі не розумію, що в них такого особливого.
Їх і їсти не можна, і подушки з них так собі. Мені здається, що вже занадто багато навколо них шуму.

«Фу-у-у... Колодязь за містом раптом почав виділяти різкий сморід. Я і так вважав ці підземелля гидкими, але тепер вони здаються просто огидними.
Яке б за страшне прокляття не витало в тих руїнах, впевнений, тепер воно стало ще страшніше.

Після відкриття Храму Чорного Яйця

«Я чув несамовитий крик з колодязя. Його відлуння так довго гуляло в моїй в голові, що мене аж трохи повело.
Мені здається, то був передсмертний крик гидкого звіра, але було в ньому і щось ... святе? Що сталося там внизу, маленький мандрівник?
Ні. Не розповідай. Якщо наближається щось недобре, я не хочу про це знати».

GOSSIP_HINT

«Під нами простягаються просторі землі. Якщо заблукаєш або захочеш запитати дорогу, приходь до мене. Бути може, я підкажу тобі місце або шлях, про який ти знати не знаєш.
Мабуть дивуєшся? Нехай я і не бував в Королівстві під нами, але я знаю про нього дуже багато і чув безліч історій від мандрівників і дослідників на зразок тебе.
Упевнений, і у тебе знайдеться велика сказання для мене, коли всі справи внизу будуть закінчені. Але, можливо, тебе чекає тільки безславна смерть! Зізнатися, в Халлоунесті мандрівники найчастіше знаходять саме її.

Цвях мрій

«Спускатися в ті руїни... Навіщо? Тут, нагорі, життя набагато простіше».

1-ая історія

Багато хто приходив сюди в надії, що королівство виконає їх сподівання.
Халлоунест — так раніше його називали. Можливо, найвеличніше Королівство всіх часів, повне таємниць і багатств.
Гму. Тепер же це лише отруєний склеп, що кишить збожеволілими чудовиськами.
Як бачиш, ніщо не вічне.

2-ая історія

«Сподіваюся, ти не дуже розчарований нашим містечком, мандрівник. Тут тепер трохи похмуро, але раніше гостей зустрічали більш привітно.
Вхід в Королівство був заборонений дуже давно, після якогось великого лиха. Майже всі ворота закрили, але через наш старий колодязь ще можна пролізти туди.
Багато років цей колодязь служив входом в руїни. Так туди потрапляли всі хто не потрапивши: мандрівники, злодії і мандрівники.
І адже мало хто з них повернувся назад. Можливо, вони знайшли те, що шукали?..
Не-а, не такий вже я і наївний. Їх усіх зжерли, без сумніву! В цих глибинах криються незліченні небезпеки».

/style= font-size:110%; |повторна розмова після відмови /style= font-size:110%; |повторна розмова після подарунка
/завдання з ніжна квітка/ніжною квіткою
Розмова при наявності квітки

«Хм? Що це у тебе там? Ах! Який прекрасний квітка!
Ніколи б не подумав, що ти настільки розбірливий в кольорах. Навіщо ж ти носиш з собою настільки витончене і ніжне рослина?
Постій... ти ж не?.. Ах!
Ця квітка... подарунок? Мені? Невже ти хочеш подарувати мені таку безцінну красу?»

Відмова

«Ох. Перепрошувати. Да. Так нерозумно з мого боку. Не знаю, з чого я раптом вирішив, що ти відшукав таку красу заради якогось старого жука.
Чуйність і турбота про інших... такими якостями не кожен з народження наділена».

«Той вишуканий квітка все ще при тобі... Невже ти передумаєш? Невже ти хочеш подарувати цю безцінну красу мені?»

Подарувати квітку

«Ах! Ти правда віддаси його мені? Ох, ну і ну ... не знаю навіть, що і сказати ... Спасибі тобі!
Я вже встиг змиритися з тим, що мені уготовано безоплатно давати поради перехожим. Навіть не підозрював, що коли-небудь один молодий жук прийме мої слова настільки близько до серця і винагородить мою доброту.
Воістину, настільки щедра нагорода! А-ах. І світ більше не здається мені настільки вже бляклим.
Спасибі, друже мій. Я буду піклуватися про цю квітку до твого повернення, щоб ми змогли разом насолодитися його красою».

«Той квітка, подарований тобою... коли в мою голову прокрадываются темні думки, я дивлюся на нього і думаю про тебе.
Чому б тобі трохи не відпочити на лавці? Ми можемо разом насолодитися красою квітки перед твоїм виходом».

Цвях мрій

«Ці пелюстки... такі білі. Де б ти не була, якщо ти бачиш мене зараз... Бачиш їх і ти?
Можливо, мрії не такі вже й страшні…»

Grimm Troupe (зображення).png The Grimm Troupe
Трупа прибула

«Ох! Он там! У нас тут раптово з'явилося щось дивне і зловісне!
Ох, я весь аж тремту від жаху. Думаю, мені краще не звертати на це уваги».

Цвях мрій

З чого всі ці химерні чужоземці надумали порушувати спокій нашого мирного містечка? Часом мені здається, що весь світ тільки і робить, що намагається діяти мені на нерви.

Після перемоги над Королем кошмару

«Ага! Скатертиною дорога! Той страшний балаган нарешті поїхав, і в містечку знову тихо і нудно-все як я люблю.
Часом несила миритися навіть з ненароком забредшим подорожнім. А тут тобі цілі каравани з'являються казна-звідки: огидна музика, бридкі маски! Ні вже, звільніть, старому жуку такого не треба.

Нимие

До речі, у нас тут новий гість на площі! Знайшов його на задвірках міста. Спочатку я подумав, що він загубився. Стверджує, що прибув здалеку, але звідки — не каже.
Звідки б він не був, грає він на славу, а цьому містечку не завадить хороша музика! Одними завиваннями вітру ситий не будеш. Тепер у нас є музика-та й його суспільство не завадить!»

Бретта покинула Грязьмут

«Що за молода дівчинка! Уяви собі - вона зірвалася раптом з місця і пішла за кручі, навіть не попрощавшись.
Вона вирушила в дуже ризиковану подорож. Не зрозумію, з чого раптом в ній заграла така хоробрість.
Я-то думав, вона лагідна як я ... Ну я і помилявся. Схоже, пригоди ваблять всіх, крім мене!»

Шаблон:Примітка

Інше[]

  • Якщо подарувати старійшині ніжна квітка, який дала персонажу сіра плакальниця, він буде дякувати лицареві і просити залишитися з ним і посидіти на Лава/лавці. Завдання буде провалено, так що гравцеві доведеться повторно брати квітку у плакальниці, щоб успішно завершити завдання.

Шаблон:Персонаж

Advertisement