Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Предмет Споровий гриб (ориг. Spore Shroom) - амулет в грі Шаблон:HK.

Заголовок.png
Амулет з живих грибних спор. Активізується при контакті з ДУШЕЮ.

При Фокус/фокусуванні душі розсіює навколо носія хмара суперечка, що заподіюють шкоди Категорія: вороги/ворогам.

Заголовок.png

Отримання[]

Амулет знаходиться в Грибних пустках. Для отримання необхідні накидка метелика і клешня богомола.

Корисність[]

Файл:Spore Shroom Effect.gif

Споровий гриб корисний в нанесенні шкоди повільним або нерухомим ворогам. Це робить амулет дуже ефективним проти Кристалічних мисливців, Переслідують віруючих і подібних ворогів, а також у замкненій арені Колізею дурнів. Споровий гриб добре проявить себе в битві з розбитий посудину/розбитим посудиною, так як хмара суперечка миттєво вбиває заражені бульбашки.

Хмара суперечка також буде миттєво знищувати розум, тим самим вибухове ядро без зволікань полетить прямо в лицаря.

Екіпірований Споровий гриб дозволяє розуміти мову загадкових написів на Краю королівства і спорових послань у Грибних пустках, а також мова Пана Гриба. Без екіпірованого амулета мова Гриба буде незрозуміла.

Комбінації з амулетами[]

64px + Файл:Defender's Crest.png/64px/link=Герб захисника — створюється гнойова хмара суперечка, що завдає більшої шкоди за тик.

64px + 64px — при Фокусе Лицар стане равликом, на спині якої виростуть маленькі грибочки.

64px + Файл:Deep Focus.png/64px/link=глибокий фокус — радіус Хмари суперечка збільшується приблизно на 25 %. Шаблон:Амулети

Advertisement