Режими гри — у грі Шаблон:HK присутній три режими гри:

Класика[ред. | ред. код]

Доступний спочатку, нормальний режим гри. Персонаж може вмирати необмежену кількість разів.

При смерті:

  • Персонаж опиняється на лавці, на якій він відпочивав востаннє.
  • Лицар втрачає всі наявні Гео і третина душі/вимірювача Душ.
  • На місці загибелі героя з'являється Тінь, вбивство якої поверне персонажу втрачене Гео і відновить вимірювач.
  • Екіпіровані амулети Пожирач ніг ламаються, після чого повинні бути полагоджені торговцем.

Режим сталевої душі[ред. | ред. код]

Режим гри, доступний після проходження гри, тобто перемоги над босом, Порожнистим лицарем.

Відрізняється від нормального режиму двома важливими особливостями:

Режим Богоискательницы[ред. | ред. код]

250px Режим гри, доступний після проходження перших трьох Категорія: пантеони/пантеонів у звичайній грі (незалежно від того, будь то класичний режим або сталевої душі). Режим має кілька відмінних рис:

Важливий[ред. | ред. код]

  • Якщо персонаж помре повторно, не вбивши Тінь, вимірювач Душ залишиться як і раніше без третьої частини, а Гео, втрачені при першій смерті, вже не можна буде повернути.
  • Загибель персонажа в битві з босом мрій не є смертю наяву, тобто гра в режимі сталевий душі продовжиться.
    • Ця особливість робить амулети Пожирача ніг корисними в битві з босом мрій, так як вони не будуть ламатися кожен раз після поразки персонажа.