Hollow Knight Вікі
Advertisement

{{NPC /Зображення = Seer.png /Локації = Землі спочинку}} Провидиця (ориг. Seer)- Метелик, який мешкає в землі спочинку/Землях спочинку. Єдиний залишився в живих член свого стародавнього племені.

Опис[]

Провидиця приносить лицаря в свій будинок, поки головний герой знаходиться в Мрії після взаємодії зі статуями марять.

Вона дарує Лицарю Цвях мрій, дозволяючи герою читати думки істот, а також проникати в розум деяких з них. Вона настійно просить Лицаря збирати Сутність, щоб пробудити Цвях мрій.

За певну кількість зібраної Сутності Провидиця буде винагороджувати Лицаря і просити зібрати більше Сутності для повного пробудження Цвяха мрій.

Як говорить сама Провидиця, вона сама і її плем'я було народжене з світла Осяйності, яку метелики шанували і вихваляли до деяких пір. В якийсь момент з'явився Блідий Король — перероджений Черв — який якимось чином зміг змусити метеликів відкинути Променистість й забути її. Однак, як зауважує провидиця, істота жваво досі, поки його пам'ятають; якщо ж його забудуть, то»це єдина смерть, яка воістину страшна''.

Після того, як герой отримає 2400 Сутності, Провидиця скаже свої останні слова, а потім перетвориться в невелике хмара Сутності і розчиниться у повітрі, і гравець отримає досягнення «Знесіння».

Нагорода[]

Сутність Нагорода
100 Друк Халлоунеста
200 Доступ до Долині духів
300 Бліда руда
500 Повелитель мрій
700 Черепок судини
900 Врата мрій
1200

/Загадкове яйце

1500 Осколок маски
1800 Пробудження Цвяха мрій
2400

/Досягнення Вознесіння»

/style= font-size:110%; |в Мрії /style= font-size:110%; | < u>розповідаючи про шепоче коріння/шепоче коріння /style= font-size:110%; | < u>при наявності 100 сутності /style= font-size:110%; | < u>до отримання 200 сутності /style= font-size:110%; | < u>при наявності 200 сутності /style= font-size:110%; | < u>при наявності 300 сутності /style= font-size:110%; |при наявності 500 сутності /style= font-size:110%; | < u>при наявності 700 сутності /style= font-size:110%; | < u>при наявності 900 сутності /style= font-size:110%; | < u>при наявності 1500 сутності /style= font-size:110%; | < u>при наявності 1800 сутності /style= font-size:110%; |при наявності 2400 сутності
Діалог

«Ти можеш потерпіти крах, але твоя воля буде вести тебе.
Мрії нескінченні, але у Королівства є кінець.
Сила, здатна пробудити цей світ від вічного сну... Достатньо лише дотягнутися і взяти її».

Що за жахливу долю тобі передрекли.
Вирішили приректи тебе на блукання в цьому просторі між душі і тіла.
Що ж ти-приймеш їх вирок і неспішно зникнеш?
Або візьмеш зброю перед тобою і прорубаєш дорогу геть з цього сумного, всіма забутого сну?»

Після пробудження

«А-а-а-ах, ти повернувся. З поверненням у світ яви».

Після пробудження, вийти з дому без розмови

«А-а-а-ах, ти все-таки повернувся до мене. Ледь прокинувся — і тут же взяв і втік. Я вже було подумала, ти мене злякався».

Розповідає про себе

Ті істоти, марять... вони скористалися тією силою, що у них ще залишилася, і перенесли тебе в це приховане місце.
Але Цвях мрій, талісман, що ти зараз тримаєш... він здатний прорізати покрив, що розділяє світ яви і обитель наших мрій. Навіть самим марить не сховатися від такої зброї.
Але зізнаюся тобі - час притупив Священний клинок. Втім, можливо, разом ми зможемо повернути його до сили. Від тебе вимагається небагато — тільки приносити мені сутність.
Сутність... безцінні осколки світла, з яких виткані мрії. Збирай їх, де тільки знайдеш, і принось мені. Як тільки її у нас буде достатньо, ми зможемо творити чудеса.
Іди ж у світ, Гвозденосец. Розшукай сутність, що ще жевріє в цьому світі!
Збери 100 сутності і повертайся. Я продовжу вчити тебе…»

Привітання

«Ах, Гвозденосец! Ти повернувся. Дай-но поглянути на твій цвях мрій…»

«Сутність можна знайти там, де мрії вкоренилися в самій землі. Адже вони тобі вже зустрічалися? Ті шепочуть пагони, що ростуть по всьому королівству? Розруби таку втечу цвяхом мрій - і подивися, що станеться».

Розповідаючи про Воїнів мрій

«Часом мрії приймають вигляд тих, хто вже спочив. Такі мрії-справжні кладезі сутності!
Шукай уважно біля могил і інших статуй. Та що ж це я-пам'ятається, прямо тут, в Землях спочинку, є якраз така могила!
Але якщо ти наважишся растревожить ці мрії, готуйся до поєдинку…»

Загальне

«Це Королівство так і повниться старими спогадами — і красивими, і зловісними. Знайди їх, пізнай їх, збери їх саму сутність».

До отримання 100 Сутності

«Хм. Ти все ще не набрид у мріях. Збери 100 сутності своїм Цвяхом мрій; потім приходь до мене, і я поділюся з тобою дещицею мудрості».

Хм-м - м, зібрано вже 100 сутності. Так швидко! Тобі це легко дається, так?
Не дивно, що марять хотіли поховати тебе в тому старому сні. Можливо, вони бояться тебе? Або ж вони так давно були в ув'язненні, що захотіли собі співрозмовника?
У будь-якому випадку, тобі ще багато належить. Візьми цю стару дрібничку в дар за праці і повертайся, коли збереш 200 сутності.

Ви з цвяхом мрій здаєтеся гостріше і досвідченіше, але тобі ще багато чого потрібно дізнатися. Повертайся, коли збереш 200 сутності».

«А-а-а-х... В твоєму Цвяху мрій вже більше 200 сутності. А ти показуєш приголомшливі результати.
Ти бачив ту величезну двері зовні? Ті двері давним-давно закриті моїм племенем, щоб нами ніколи не бути відкритими.
Ах, але, наскільки я можу судити, з племені в живих залишилася я одна. А значить, мені не так ганебно зараз порушити древній заборона. Я вірю в тебе, і в знак цього відкрию ці двері перед тобою».

«Що ж, двері відкриті, і ти можеш ступити в долину за нею. Прислухайся, і, може, почуєш слова давно покійних жуків».

До отримання 300 Сутності

Значить, 300 сутності зібрано ... так, бачу, мрії цього стародавнього королівства починають ллинути до тебе. Це надихає.
Ти безумовно зробив мій безвідрадний працю приємніше. Бути доглядачем цього місця-работенка невесела.
Хоча мені не пристало скаржитися. Стежити за могилами, направляти Гвозденосца на шлях його ... Все це в покаяння за старі гріхи. Іноді так важливо тримати рівновагу.
Візьми цю дрібничку в нагороду за твої звершення — і повертайся, коли збереш 500 сутності. Продовжуй невпинно працювати!»

До отримання 500 Сутності

«Ах, ти багато чого дізнався про те, як поводитися з Цвяхом мрій, правда? Повертайся, коли збереш 500 сутності, і я продовжу твоє навчання».

«А-а-а-ах. 500 сутності. Так ти скоро станеш майстром. Відмінно спрацьовано! У мене для тебе є наградка.
Цей Повелитель мрій/амулет я вирвала зі своїх найдорожчих спогадів: він ще більше поріднить тебе з цвяхом мрій. Таємницям цього королівства тепер не сховатися від вас двох!
Візьми його і повертайся, коли збереш 700 сутності. Тебе чекають нові дари…»

До отримання 700 Сутності

«Так ти вже зібрав 700 сутності. Цікаво, чи спостерігають за тобою марять? Або навіть той древній Король?
Тюрма, створена ними ... відчайдушно, але як хитро. Цікаво, як довго, на їхню думку, йому належало протриматися?
Але я їх не зневажаю. З плином часу кожне повторення історії турбує мене все менше.
Візьми мій дар і продовжуй збір сутності. Приходь, коли збереш 900 сутності».

До отримання 900 Сутності

Ну і ну-та ти і сам тепер схожий на мрію! Як тільки збереш 900 сутності, я навчу тебе однієї хитрості, яку я зберігала в секреті дуже давно…»

У серці цвяха мрій 900 сутності! Чи здивований ти, що це старе Королівство зберігає в собі стільки прихованих мрій?
Так, тепер ти бачиш. Бачиш, як пов'язані ми зі своїми мареннями, що ми залишаємо в цьому світі, немов сліди в пилу. Прийшов час і тобі дізнатися, як повернутися в місця, пов'язані з тобою!
Міцно візьмися за Цвях мрій, Гвозденосец, і уяви, як перед тобою відкриваються величезні ворота!»

До отримання 1200 Сутності

«А-а-ах, Цвях мрій так яскраво світиться! Продовжуй в тому ж дусі. Повертайся, коли збереш 1200 сутності».

За наявності 1200 Сутності

«Цвях мрій сяє яскраво... В ньому вже більше 1200 сутності. Вдивляюся в нього — і так багато спогадів дивляться на мене у відповідь. Благають пам'ятати їх.
Ніхто не живе вічно — і тому ми просимо тих, хто виживає, пам'ятати нас.
Про що ти пам'ятаєш, завжди з тобою-але варто це забути, і ось кануло у вічність. Ось яка смерть страшна.
І у що тільки не вірять! Але досить про це. Візьми цей сувенір і повертайся з 1500 сутності. Іди ж!»

До отримання 1500 Сутності

«Так, я так і думала. Більше 1500 сутності. Цвях мрій вже так близький... так близький до пробудження!
Продовжуй в тому ж дусі, Гвозденосец. Невідомо мені, що веде тебе і що дає тобі сили йти вперед. Я буду чекати тебе тут — приходь, коли збереш 1800 сутності.
Візьми цей дар. Та додасть він тобі сил і допоможе збирати сутність цього світу!»

До отримання 1800 Сутності

«Неймовірно... Цвях мрій так близький до пробудження! Збери більше сутності! Як тільки ти збереш 1800 сутності, станеться щось дійсно прекрасне!»

«Да. Час прийшов. Для Цвяха мрій... Як і для тебе, Гвозденосец. Вам обом пора прокинутися.
Сутність, що ти зібрав... Надія, що все ще жевріє в стародавньому Королівстві. Сама суть прийдешнього! Дозволь їй перетекти по тобі в цвях мрій.
Підніми ж його, Гвозденосец! Прокинься!»

«...А-а-а-ах, ах-ха, так…
Тепер ніяким мріям не сховатися від тебе. Ти зможеш розгледіти навіть найтемніші секрети ... досить знати, звідки до них пробратися.
Що робитимеш ти з такою силою, Гвозденосец? Чиї спогади ти узриш?
Ха-ха. Роби як знаєш, а я виконала свою обіцянку. Нехай час зітре злочини мого племені, як і злочини цього королівства…»

До отримання 2400 Сутності

«Цвях мрій вже пробудився, а ти все продовжуєш збирати сутність. Невже я зародила в тобі тягу до цього заняття?
Що ж, продовжуй! Мені не в тягар чекати і спостерігати за твоїми успіхами.
Повертайся, як збереш 2400 сутності. У мене більше немає дарів... але ти доведеш, що ти і є той Гвозденосец, якого чекало моє плем'я».

Стільки сутності ... як сяє ... ти і справді той самий Гвозденосец, про який марило моє плем'я.
Народ мого племені був народжений світлом. Світлом схоже сутності, на кшталт цього клинку, але яскравіше у сто крат.
Вони задовольнялися цим світлом і шанували його... до пори до часу.
Але потім в наш світ прийшов інший світ ... Черв, який прийняв форму Короля.
Як Вітряні, повинно бути, були жили перш мене! Вони покинули породив їх світло. Відвернулися від нього... Навіть забули».

«Так і виникло це Королівство — завдяки зраді. Але легенда про стародавнє світло жила, відгомони віри продовжували жити в Шепоті цього світу... до тих пір, поки весь Халлоунест не став марити тим забутим світлом.
Ах ... але всьому судилося колись піти. Як і мені. Переді мною нарешті постав Гвозденосец-а я підтримую пам'ять про моє племені вже занадто довго. Настав час і нас зрадити забуттю.
Забудь нас, Гвозденосец. Ні до чого нам почесті. Ми їх не гідні…»

А-а-ах... Прости мене…
Світло ... Променистість…
Я... пам'ятаю тебе».

Цвях мрій

Чого це заради ти дивишся в мій старий замшілий розум? Повір мені, немає тут нічого цікавого.
Але не припиняй — пробуй свій Цвях мрій на світі навколо тебе... Приховане перед тобою себе розкриє».

{{Примітка/з аудіоверсією фраз провидиці можна ознайомитися голосу персонажів#провидиця/тут.}}

Інше[]

  • Незрозуміло, для чого саме провидиця допомагає лицареві в збиранні сутності. Цілком можливо, що метелик робить це для того, щоб з допомогою Пробудженого Цвяха мрій герой зміг проникнути в розум свого побратима і знищити Променистість раз і назавжди.

Шаблон:Персонаж

Advertisement