Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Бос Файл:HJ Flamebearer02.png Похмурий майстер (ориг. Grimmkin Master) - ворог, доданий в безкоштовному доповненні The Grimm Troupe». Зустрітися з ним можна тільки при екіпірованому Похмурому дитя.

{{Коментар ТГ /Сильний і відданий дух з похмурої трупи. Збирає алое полум'я для ритуалу. Після загибелі залишає за собою згусток полум'я. /Вогонь божеволіє, і розганяє морок, < br>і їсть себе. Одвічно було так.
Дітей тут страшним способом ростять:
Спали батька, щоб нагодувати дитя».
«Похмура трупа»
}}

Опис[]

Після збору трьох згустків полум'я з Похмурих учнів, Маестро Грімм поліпшить амулет Похмуре дитя і дасть нове завдання: зібрати ще три згустку полум'я з Похмурих майстрів. Їх місце розташування можна подивитися на карті при екіпірованому амулеті похмуре дитя.

Похмурі майстри схожі з похмурими учнями, але володіють посиленими версіями атаки. До того ж з'являється абсолютно новий прийом.

Похмурі майстри також є серйозними супротивниками, так як бій з ними часто відбувається на незручних для бою локаціях.

Атака[]

  1. Похмурий майстер заряджає посох і вистрілює п'ятьма снарядами. Один летить по центру, інші два по діагоналі вгору і два по діагоналі вниз.
  2. Готується і робить ривок на персонажа.
  3. Обертає навколо себе згустки полум'я, які розходяться від нього.

Тактика[]

Шаблон:Примітка

Файл:Flamebearer02.png

Тактика схожа з тією, яка була з Похмурими учнями. Похмурий майстер не дасть гравцеві можливості підійти до нього і буде завжди триматися на відстані. Вікно для атаки буде тільки після того, як атакує сам майстер. Від п'яти снарядів потрібно триматися на відстані, після чого швидко наближатися ривком і наносити удар. Від обертових вогнів дуже легко ухилятися через повільну швидкість їх обертання, після чого майстер залишається відкритим для атаки.

Цвях мрій/думки[]

  • Потанцюй зі мною!
  • Так темно! Гори яскравіше!
  • Візьми, якщо гідний!

Шаблон:Журнал

Advertisement