Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Бос 32px Похмурий кошмар (ориг. Grimmkin Nightmare) - ворог, доданий в безкоштовному доповненні The Grimm Troupe». Зустрітися з ним можна тільки при екіпірованому Похмурому дитя.

Шаблон:Коментар ТГ

Опис[]

Після перемоги над Гріммом Лицар зможе зустрітися з трьома Похмурими кошмарами, щоб втретє отримати згустки полум'я і викликати на бій Короля кошмару.

Похмурих кошмарів можна зустріти в вулику, грибниці і Стародавньому котловані. Щоб викликати ворогів на бій, необхідно бути неподалік від ліхтаря, що світиться червоним полум'ям.

Похмурі кошмари є досить небезпечними супротивниками. Хоч вони і володіють меншою швидкістю і реакцією, ніж Похмурі учні, кошмари наносять кожними своїми атаками 2 одиниці шкоди, що робить бій з ними небезпечним заняттям. Як і інші похмурі члени трупи, парять в повітрі і швидко пересуваються, якщо персонаж починає рухатися.

Атака[]

  1. Створює палицею п'ять снарядів: один летить по центру, інші два-попереду першого, інші два летять збоку.
  2. Швидко спрямовується прямо на Лицаря, намагаючись завдати контактний шкоди.
  3. Створює п'ять куль, які розлітаються за годинниковою стрілкою від місця появи. Згодом зникають.
  4. Концентруючись, викликає три промені, які з затримкою б'ють по протагоністу. Після променів на пару секунд залишається червоний слід, який теж може завдати шкоди.

Тактика[]

Шаблон:Примітка

Файл:Flamebearer03.png

Бій з Похмурими кошмарами відбувається в досить небезпечних і незручних зонах, тому слід уважно стежити, щоб ворог не загнав персонажа в кут або не скинув того з обриву (особливо актуально для Стародавнього котловану). Додаткові проблеми можуть викликати створювані ворогом стовпи червоного полум'я, адже вони можуть завдати шкоди герою вже після того, як згаснуть.

Хоч Похмурий кошмар і сильніше своїх попередників, він не має такої мобільністю, у зв'язку з чим він повільніше відлітає від персонажа, чим можна скористатися в своїх цілях. Фокусироваться під час битви не рекомендується — Похмурий кошмар б'є боляче і швидко, так що краще витратити Душі на застосування Тіньовий душі або Крику Безодні.

Мітка гордості дозволить атакувати ворога з більш безпечної відстані, що дозволить успішніше збігати під час атаки у відповідь Похмурого кошмару. Шаблон:Журнал

Advertisement