Шаблон:Бос 32px Помилковий Лицар (ориг. False Knight) — один з перших босів у грі Шаблон:HK, що зустрічаються на шляху Лицаря.

Заголовок.png
Опариш, якого звела з розуму дивна сила. Оселився в вкраденому броньованому панцирі.
Бестіарій.png
Слабаки обожнюють красти чужу силу. Живуть вони недовго і в страху — і мріють одного разу навести страх на тих, перед ким раніше тремтіли самі.
Заголовок.png

Помилковий Лицар[ред. | ред. код]

Насправді Помилковий Лицар є Опаришем, який виявив порожні обладунки і використовує їх в своїх цілях.

При отриманні Цвяха мрій протагоніст зможе увійти у розум загиблого Опариша, що дозволить головному герою битися з босом мрій — Зломленим чемпіоном.

Атака[ред. | ред. код]

  1. Б'є своєю булавою по землі, що є звичайною атакою, або утворює своєю атакою ударну хвилю, яку необхідно перестрибувати для уникнення шкоди. Для атаки з ударною хвилею босові необхідно трохи більше часу, ніж для звичайної.
  2. Стрибає по арені, намагаючись розчавити персонажа.
  3. Робить удар палицею по землі в стрибку.
  4. Зверху падають камені з помаранчевими краплями, що завдають шкоди при торканні.
  5. При отриманні достатньої кількості шкоди Бос падає, а з броні показується голова опариша. Коли Опариш отримає достатньо шкоди, Помилковий Лицар стрибне на середину арени, люто б'ючи палицею в різні боки, з-за чого збільшується кількість падаючих в цей момент каменів.

Тактика[ред. | ред. код]

Файл:ЛР в грі.png

300px

Найнебезпечнішою атакою є, мабуть, атака № 2, так як персонаж не завжди зможе перебігти з місця на місце, щоб не отримати шкоди від боса.

Просто атакуйте лицаря і відходьте на безпечну відстань, коли він замахується своєю булавою. Камені, що падають зі стелі, можна відбивати, тим самим убезпечивши себе від отримання шкоди.

Так як броня боса не дозволяє накопичувати душі, регенерувати здоров'я можна тільки після нанесення шкоди Опаришу. Так як бос відразу ж стрибне на середину арени і буде бити своєю булавою в різні сторони, у персонажа буде час спокійно відновити втрачені маски, однак не варто забувати про падаючих в цей час каменях.

Зломлений чемпіон[ред. | ред. код]

{{Бос /назва = зламаний чемпіон |зображення = Failed-Champion.png |шкоди зброєю = 2 |шкоди дотиком = 2 |музика = False Knight |здоров'я = 1260 /локація = мрії /видобуток = 300 сутність/сутності}} Перед ареною боса можна застрибнути наверх-там буде хитка стіна. Якщо її зламати, можна виявити двох Опаришів і їх загиблого побратима. За допомогою Цвяха мрій можна потрапити в свідомість мертвого Опариша, і тим самим потрапити на арену Зломленого чемпіона.

Зломлений чемпіон використовує аналогічні своїй звичайній версії атаки, проте набагато частіше і швидше, як і інші «марять» версії босів. Камені будуть падати після кожної атаки, а ударні хвилі мають більший розмір, так що доведеться здійснювати високий стрибок, щоб ухилитися від них. Чемпіон вкрай агресивний, не дасть гравцеві перепочити ні секунди. Камені падають набагато частіше, а сам бос торканням завдає шкоди в 2 маски. З урахуванням того, що броня боса не дозволяє накопичувати Душі і, як наслідок, не дозволяє лікуватися під час бою звичайними способами, робить Зломленого чемпіона вкрай небезпечним супротивником.

Після перемоги над зломленим чемпіоном лицар отримає 300 сутність/сутності.

Тактика[ред. | ред. код]

Коли бос стрибає на персонажа, необхідно швидко втекти з допомогою ривка з місця падіння Зломленого чемпіона і нанести йому кілька ударів, після чого знову ж ривком йти від інших його атак. Даний прийом є основним, таким чином можна впевнено, хоч і повільно, здолати ворога. Каменепад після кожної фази можна перечекати в правому або лівому кутку, камені, що летять зверху, можна відбити цвяхом.

Краще екіпірувати амулети, що дають маски життєвої сили, будь то Благословення Джоні або Крихке серце. Не варто навіть намагатися використовувати Фокус, якщо не екіпірований Швидкий фокус або Вигляд Унн.

Амулети Пожирача ніг не ламаються при загибелі персонажа в битві з босом мрій, так що Крихке серце і Тендітну силу можна сміливо використовувати в бою.

Як вже і було викладено вище, в цілому наш вибір амулетів повинен впасти на збільшення запасу життєвої сили, шкоди і також швидкості атаки. Можливо також використання амулетів на збільшення дальності атаки.

Можна застрибнути у верхній лівий або верхній правий кут арени, щоб бос не вдарив персонажа, і за допомогою амулетів Палаюче черево, Пісня гусеничок, Пісня ткача і похмуре дитя завдавати шкоди. Також можна використовувати Щит мрій для захисту від каменів і невеликого шкоди по босу. Однак частина атак все-таки може зачепити Лицаря, тому рекомендується включити сверхрывок.

Примітка[ред. | ред. код]

  • Не варто стояти близько біля боса, він може проводити атаку № 3, стрибаючи на місці, і тоді піти від неї ривком вже буде неможливо через площі, яку покриває противник своєю атакою.
  • Не стрибайте зайвий раз. Стрибки потрібні в цій битві тільки для відходу від ударної хвилі. Інакше великий шанс того, що в момент, коли Лицар буде перебувати в стрибку, бос теж стрибне, і персонаж втратить 2 маски, зіткнувшись з ворогом в повітрі.
  • На самому початку бою можна встигнути завдати 2-3 удари, до того як противник почне що-небудь робити.
  • Камені все також будуть наносити одну маску шкоди, як і хвилі.

Шаблон:Табличка

Цвях мрій/думки[ред. | ред. код]

Помилковий лицар/зломлений чемпіон[ред. | ред. код]

  • Я хоробріше вас всіх!
  • Тепер я найсильніший!
  • Цей великий панцир... Він мій!

Булава[ред. | ред. код]

  • Нарешті вільний!

Пов'язані досягнення[ред. | ред. код]

Шаблон:Досягнення Шаблон:Досягнення

Інше[ред. | ред. код]

  • З поля бою можна втекти: досить зламати стіну над лівими воротами, тим самим уникнувши битви з босом. Для цього необхідно один раз оглушити Лицаря, після чого дочекатися початку атаки № 5. Тоді-то стіна над лівими воротами і стане крихкою.
  • Броня, що використовується опаришем, належить одному з п'яти Великі лицарі/Великих Лицарів блідого Короля - Хегемолу (згадується в розмові з майстром цвяха Шео).
  • Опариш одягнувся в обладунки, щоб захистити своїх побратимів.
  • Варто зауважити, що куляста голівка, що використовується Лицарем як ударна частина булави, є жуком, який з радістю думає про своє звільнення. Цей факт ставить під сумнів використання самим Хегемолом даної зброї.
  • Камені під час атаки №5 відбиваються цвяхом.

Галерея[ред. | ред. код]

Шаблон:Журнал