Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:NPC Повитуха (ориг. Midwife) — персонаж, якого можна знайти в південній частині Глибинного гнізда.

Опис[]

Повитуха є важливим джерелом інформації, якщо гравець хоче дізнатися більше про історію Глибинного гнізда і його мешканців.

Після невеликого розмови з персонажем Повитуха розкриє свою маску, показуючи безліч зубів, і спробує вкусити персонажа.

Повитухе не можна як-небудь завдати шкоди, після удару вона сховається в стіну і з'явиться знову тільки після перезахода в кімнату.

Діалог
1-ая зустріч

«О, прошу. Просити. Не тушуйся. Тут навколо повно бридких тварюк. Я не з них. Я тобі друг і рада прислужитися такому відважному мандрівникові.
Тобі потрібні відомості? Я можу багато чого розповісти. Да. Ох, да. Хе-е-хе-е.
Та село над нами, будинок сумного істоти. Її історія-це історія про трагічний обмін. Вона і її народ сильно за це поплатилися, але, здається, вона не шкодує.
Хе-е-хе-е, так. Знаю, знаю. Тобі цікаво. Хочеш почути всю історію. Ну, вибач. Я б розповіла її тобі, але прости, прости, я так давно не їла…
І я так ГОЛОДНАА-АА…»

2-ая зустріч

«Ах! Повернутися. Хочу вибачитися за колишню поведінку. Хе-е-хе-е. Дрібниці, дрібниці. Часом апетит бере наді мною верх. Але зараз я не голодна.
Хочеш дізнатися про мене? Та тут і розповідати-то нічого. Я слуга гнізда, але мало хто нині звертаються до мене за допомогою.
Ця чума розуму майже погубила нас. Сумний кінець роду, воістину обдарованого розумом.
Ах, але — хм-м-м Я поїла, так, і тепер не голодна. Але все ж ще шматочок не завадив би. Прекрасне завершення трапези…»

3-я зустріч

«Любка. Як приємно, що мене знову провідали. Я ж турботлива господиня. Поняття не маю, чому до мене майже ніхто не заходить.
Не заперечуєш, якщо я трохи від тебе відкушу... може, тільки ніжку? Так легко бути щасливою, коли ти наїлася…»

4-ая зустріч, після отримання Тавро Короля

«Дружок. Ти носиш цю яскраву мітку спорідненості. Тоді вона, можливо, вже знайома тобі? Та, що охороняє мітку, — Народжене дитя.
Моторна, чи не правда? Блідий подарунок гнізду і звіру і гідна плата в обмін на велику жертву.
Давненько її не було видно. Вона б чимало підняла нам дух, повернувшись додому…
...Хе-хе-е. Ох. Хм-м. Вибач. Від старих спогадів голова обертом йде, особливо коли я ох як голодна…»

Grimm Troupe (зображення).png З екіпірованої Піснею ткача

О-о-о-ох.. Хе-хе. Хотів заглянути в будинок ткачів, так, дорогенька? Як безсовісно з твого боку було б поцупити цей особливий амулет.
Неймовірні речі ткали вони на своїх верстатах; історії, щити, заклинання. Вся наша історія була виткана з їх котушок. Твої маленькі друзі є підтвердження їх талантів... хе-хе.
Ох! Щиро перепрошую. У мене щось заурчало внизу, в животі. Постій тут небагато. Не рухайся…»

Цвях мрій

«А-ах! Геть! Геть! Геть!»

Grimm Troupe (зображення).png Цвях мрій (з Піснею ткача)

Не думай, що раз ти раптово став водитися з тією ниткою, я відразу впущу тебе в свій розум! Пішов геть! Он! Он!»

{{Примітка/з аудіоверсією фраз Повитухи можна ознайомитися голосу персонажів#Повитуха/тут.}}

Інше[]

  • Повитуха - одна з п'яти персонажів, які не отримують шкоди від цвяха. Інші- батько гусеничок, Бардун, Мілібель і Джин сталева Душа.
  • Повитуха також є одним з небагатьох персонажів, які протистоять читання думок навіть Пробудженим цвяхом мрій.
  • Повитуха також є єдиним NPC, здатним завдати персонажу шкоди.

Шаблон:Персонаж

Advertisement