Hollow Knight Вікі
Advertisement

{{Предмет /назва = ніжна квітка |зображення = Delicate Flower.png |тип = Предмет |джерело = Сіра плакальниця }} | - | Загиблий квітка=

Шаблон:Предмет

Ніжна квітка (ориг. Delicate Flower) - предмет в грі Шаблон:HK.

Заголовок.png
Квітка Сірої плакальниці із Земель спочинку. Вона попросила вас покласти його на могилу її богомолею коханої в Садах королеви. Квітка дуже ніжний і буде погублений, якщо вас вдарять або якщо ви вирішите покататися на рогаче.
Бестіарій.png
Квітка Сірої Плакальниці із Земель спочинку. Він загинув і тепер марний як дар любові.
Заголовок.png

Опис[]

Сіра плакальниця дарує квітку лицар/Лицар і попросить віднести його на могилу її коханця-богомола в сади королеви/Садах королеви. При успішному виконанні завдання герой отримає осколок маски.

Важливо пам'ятати, що будь-яке отримання шкоди, поїздка по Рогоходам або використання Врат мрій призведе до загибелі квітки. Не варто турбуватися про невиконаний завданні: у будь-який зручний момент можна взяти завдання у Плакальниці ще раз, кількість спроб необмежено.

Поради по проходженню[]

Сльоза Ізми буде необхідна, щоб потрапити в Сади Королеви. Рекомендується відкрити у Садах короткий шлях на місцевий Вокзал рогачів, так як могила дочки Зрадника знаходиться в тій же кімнаті, де і вхід на згаданий Вокзал. Таким чином, якщо короткий шлях відкритий, персонажа на його шляху зустрінеться лише один Богомол Петра, що в рази збільшить шанси на успішне виконання завдання. В іншому випадку доведеться подолати кімнати з безліччю платформ і літаючих богомолів, у зв'язку з чим донесення квітки до могили буде складно здійсненним завданням.

Файл:Привид богомола.jpg

Доброю ідеєю стане виконання завдання до зараження роздоріжжя, так як люті мстекрили і несамовита оболонка/несамовиті оболонки можуть доставити проблем при проходженні. Однак подібне рішення обмежить варіанти проходження, так як не вдасться отримати монарші крила, не вбивши Розбитий Посудину і не спровокувавши зараження Роздоріжжя. За оптимальним маршрутом єдиними загрозами стануть один Богомол Петра і кілька колюча оболонка/Колючих оболонок. Рекомендується виконувати завдання як мінімум з Крученим цвяхом, при наявності Технік цвяха і екіпірованої Тендітної силою.

Якщо ж роздоріжжя вже заражене, краще поліпшити цвях до Чистого і використовувати Елегію лялечки разом з швидким ударом і тендітною силою.

Один з хороших шляхів буде подорож із Земель спочинку на Роздоріжжі через Блакитне озеро. Попутно вбиваючи ворогів, доходимо до західної частини локації і стрибаємо в кислоту, за допомогою якої швидко потрапляємо в туманний каньйон і тримаємо шлях в сади королеви. Уми і Юми пасивні, в зв'язку з чим проходити повз них без отримання шкоди досить легко, не рахуючи вертикальної частини локації, де слід бути обережним. Потрапивши в Сади Королеви, обережно прямуємо в кімнату з могилою. Слід пам'ятати, що в кімнаті є три секції з шипами, так що слід обережно їх подолати.

Альтернативним варіантом стане знищення всіх ворогів на своєму шляху, проте такий варіант трудомісткий і досить важкий. Слід обережно розправлятися з усіма ворогами, які не відродяться, поки персонаж не сяде відпочити на лавку.

Інше[]

  • Якщо принести квітку старійшині, діалог з нею трохи зміниться. Крім нового діалогу нічого нового не станеться, проте доведеться брати у плакальниці ще одну квітку, щоб успішно виконати доручення.
  • Шаблон:SM Якщо покласти ніжний квітка на могилу коханої Сірої плакальниці, то вона вся покриється лозами з цими самими квітами. Це дозволить брати з могили ніжні квітки, щоб подарувати їх іншим персонажам: майстру цвяха Оро, вічної Емілітії, Біла леді/Білої леді або Богошукачка/Богошукачці. Королева і Емілітія відкинутий подарунок, а підношення Богошукачці вплине на кінцівку прийняти порожнечу.

Шаблон:Предмет

Advertisement