Hollow Knight Вікі
Advertisement

Дана стаття описує вирізаний або нереалізований контент.

Blundering Oberlisk[]

Файл:Blundering Oberlisk.gif

Істота, зовні нагадує сороконіжку. Вилучено з гри на досить пізніх стадіях розробки.

Запис в журнал мисливця/журналі виглядала б наступним чином:

Це мирне травоїдне, здається, не бажає нашкодити істотам, з якими розділяє місце проживання. Однак його необережна поведінка і громіздке тіло призводить до неприємних подій.

Дуель з Білим Лицарем[]

«Одна з п'яти великих Лицарів Халлоунеста і захисниця Поляни Королеви. Звихнулася від втрати своєї королеви і днями безперервно патрулює сад. Досі зберігає свою честь, кидаючи Полому лицареві чесний виклик: цвях проти цвяха. Дуель насмерть'.

На жаль, дуель у грі не була реалізована, але труп Білого Лицаря можна виявити біля входу в будиночок Білої леді. Ймовірно, Люта Дрийя і є загиблим Білим Лицарем.

Кулак тирана[]

Ця давня королівська магія дозволить вам сфокусувати енергію в кулаці і обрушитися на землю, випустивши ударну хвилю, яка здуває ворогів і навіть може розколоти землю, на якій ви стоїте!

Можливо, рання версія спустошує піке/спустошує піке.

Ліс кісток[]

«Ліс кісток розташований набагато далі в грі, ніж інші локації, які ми показували, так що ми не хочемо зіпсувати враження! Але скажемо, що це величезна територія гри з великою кількістю розвилок і секретних місць, які можна розшукати, якщо ви досить хоробрі. І дивні створіння, що надягають на себе кістки мертвих гігантів.

«Уникайте водоспадів гарячої смоли в Лісі кісток».

/'Глибоко в лісі кісток спочивають святі землі-колись місце поклоніння, зараз захоплене.

Входження в мрії[]

Файл:Hollow Knight Dream Nail trailer

Демонстрація здатності Цвяха мрій

Судячи з усього, спочатку цвях мрій дозволяв головному герою увійти в розум NPC:

''Під час ваших мандрівок по Халлоунесту ви знайдете древній, химерний артефакт, іменований цвяхом мрій. З допомогою Цвяха мрій ви зможете розрізати грань між сном і реальністю і отримати доступ до „Dream Well“ — глибоке простір, що містить в собі всі надії, страхи і секрети жука. Жахливі кошмари і унікальні випробування вас перевірять на міцність, поки ви шукайте ядро сновидінь; будьте наполегливі і розкрийте неймовірні одкровення і дивовижні скарби, яких не зустрінеш ніде більше.

Мрії будуть відповідати особистості кожного персонажа і навіть допоможуть дізнатися секрети, які вони приховують. Ці сни будуть включати в себе унікальні повороти в геймплеї Hollow Knight, наприклад: втеча від орди непереможних кошмарів або знищення групи істот при відсутності цвяха. Цвях мрій-містичне знаряддя з прихованими можливостями, допитливі гравці знайдуть заховані мрії в найдивніших місцях Королівства.

Вирізані діалоги[]

/style= font-size:110%; |Лурьена /style= font-size:110%; |Херри
Мшистого пророка

«Зміна форми — богохульство проти світла! Красти душу слабкого — богохульство проти світла! Але головне... головне... ПОМЕРТИ — богохульство проти світла! Живіть вічно, брати і сестри, або будете прокляті навіки!.

«Для бога є лише один злочин: померти. Порожнеча — огидна! Мерзота! Убийте всіх порожніх! Розірвіть на шматки! Вони не заслуговують грітися в світлі цього світу!.

Марив

«Ні кроку більше, маленька тінь».

Ця маленька тінь... повинна повернутися в темряву.

Зникни, маленька тінь.
Зникни і залиш нас у мирі і спокої».

Що змушує тебе видертися з темряви? Що змушує повернутися в це священне королівство?.

«Поклик з-за Печаток? І хто покликав-посудину або полонене світло?.

«Не має значення. Наші друку цілі. Тінь намагається кинути нам виклик. Вона повинна піти».

Так буде так... ми дали обіцянку. Його ми не порушимо».

Скільки часу минуло? Як довго ми спали?.

Воно розіб'є печатки.
Їх не можна розбити.
Їх потрібно розбити.
Порожній посудину, Вісник надії.
Сильна посудина, Вісник застою.
Освічена посудина, Вісник кінця.

Мономоны

«Для різноманітності. Для відмінності. Для еволюції. Я стану пов'язана з Посудиною».

«Ми запечатали чуму, думали, що знайшли відповідь, але ми помилилися.
Наша жертва... навіщо вона була потрібна? Світ занурився в застій».

«Я бачу лише один шлях. Друку повинні бути зламані. Це принесе руйнування? Звичайно. Але це принесе і зміни теж. Дозволимо йому зробити це.
Жити вічно в незмінному світі... я б менше боялася смерті».

«Спати вічно... в чому відмінність від смерті?.

«Відкрийте ваш розум, брат і сестра.
Ми зобов'язані були захищати... але чи необхідно це? Посудина слабшає.

«Мій розум — друк того трагічного події. Але хто навчить їх зараз? Хто відкриє їм розум, якщо я не можу?.

«Що ж... ми нарешті зустрілися. Чи бачиш ти мене тут, в цій забутій мрії? Я бачу лише світло.

«Наш святий Халлоунест... такий старий. Королівство вічне, безсмертне... і незмінне.
Вони називали мене Наставницею, але чому мені залишалося їх наставляти? Що мені належало вчити?.

Коли прибуло світло, ми злякалися. Інакше і бути не могло! Ми боролися за те, щоб все було як раніше.
Наша жертва... Що вона нам дала? Просто інший вид застою».

Ми теж боролися проти тебе. Намагалися опиратися долі.
Світло, яке ми скували ... він живий, але не ми. Невже саме життя кличе тебе до нього?»

«Це принесе руйнування? Звичайно. Але це принесе і зміни теж. Дозволимо йому зробити це.
Жити вічно в незмінному світі... це єдина смерть, якою я боюся.

«Заради цього міста і улюбленого Короля я стану пов'язаний з Посудиною».

«Темний вибір був зроблений, але не мною. Наш Король прийняв на себе цю ношу. Доля моя багато легше: спати і служити».

Моє місто. Чи тримаєшся ти? Чи процвітаєш? Хотів би я знову побачити твої вулиці…»

«Наш Король виглядав як жук, і я буду вважати його таким. Але у нього були особливості, що виходять за рамки нашого роду. Його розум перевершує наш. Це надавало воістину божественну форму. Уві сні я більше не побачу його».

Пам'ятай нашу обіцянку, сестра! Ми троє поклялися захищати печатки з усією нашою відданістю.

Пам'ятайте наш зв'язок ... нашу жертву. В ім'я королівства... в ім'я того, кого ми повинні захищати».

«Заради моєї дочки і мого роду я стану пов'язана з Посудиною».

«Черв, ваші спроби, швидше за все, виявляться марними, але у вас є пропозиція, від якого я відмовитися не в силах».

«Моє дитя... за тебе я віддам йому все».

«За неї я віддам йому все».

Білої леді

«Дві половинки єдиного цілого. Ти проклав свій шлях... назад до мене? Ми були настільки несправедливими, чи не так? Що вигнали тебе. Але прошу, зрозумій: він не заслуговує ненависті. Він робив те, що вважав правильним. Королівство повинно було жити…»

Блідого Короля

«Помилковий... тут... ти мене не дістанеш... …»

Амулет[]

Деякі з представлених нижче амулетів були змінені і додані в гру, інші не потрапили в релізну версію, а деякі так і залишилися безіменними.

Іконка Ефект
Нескінченна жадібність (скляна)
Дозволяє отримувати більше Гео ворогів, але буде зламана, якщо ви загинете, несучи при собі цей амулет! Будьте обережні і не дозвольте жадібності засліпити вас в небезпечній ситуації.
Можливо, рання версія Тендітної жадібності.
Мстивий рой (скляний)
При отриманні шкоди створюються маленькі дитинчата, атакуючі найближчих ворогів.
можливо, рання версія колючки страждань/колючок страждань або палаючого лона.

/Можливо, рання версіясерця/Ядра живокрові або благословення Джоні.

Можливо, рання версія Крихкого серця.
Рання, більш тьмяна версія Трюкача.
Безіменні амулети
100px100px100px100px100px100px

Скетчбук АРІ Гібсона[]

Нереалізовані кімнати[]

Advertisement