Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Бос 32px Масивний моховитий громила (ориг. Massive Moss Charger) — ворог, якого можна зустріти в західній частині Зеленої стежки.

Заголовок.png
Ціле сімейство істот, які навчилися виживати під мохом у формі одного масивного громили.
Бестіарій.png
Натовпом одного ворога, звичайно, здолати простіше, але якщо кожен з натовпу сам по собі дохляк, то навіть це не врятує. Не піддавайся на їх прийом!
Заголовок.png

Поведінка[]

Масивний моховитий громила — збільшена в габаритах версія звичайного Мшистого громили, що складається з кількох жучків. На відміну від звичайного побратима, Масивний моховитий громила не розпадається на жучків після отримання шкоди.

В бою ворог використовує лише дві атаки:

  1. З'являється з одного краю арени і стрімко прямує до іншого, після чого заривається назад в землю.
  2. Вистрибує з-під землі і намагається впасти прямо на Лицаря.

Тактика[]

Незважаючи на простоту своїх атак, масивного моховитого громилу вкрай важко здолати навіть на середньому етапі гри. Для уникнення шкоди необхідно дуже швидко реагувати на атаки ворога, адже будь-який неправильний рух буде каратися отриманням шкоди. Ворог володіє солідним для початкової і середньої стадії гри кількістю здоров'я, а моментів, коли його можна безкарно вдарити, тим самим поповнивши запас Душ, не так вже й багато, хоч і регенерувати здоров'я легко, адже можна спокійно залишити поле битви. Рекомендується починати битву з повним посудиною Душ.

Найбільш безпечним варіантом нанесення шкоди є удар по громиле під час атаки № 2, тоді він буквально на секунду «застряє» і може отримати шкоди.

Пісня гусеничок дозволить регенерувати здоров'я в разі невдалих спроб битви. Ловець душ або Пожирач душ збільшать кількість одержуваних душ, тим самим помітно спростивши відновлення здоров'я.

Цвях мрій/думки[]

  • ...Світло...Небезпека...
  • ...Безпечно ... Темрява...
  • Голод... Голод...
  • …Страшно
  • ...Є...Коли...
  • ...Вбивати...Біль...
  • …Йти. Йти
  • ...Біль...

Галерея[]

Шаблон:Журнал

Advertisement