Hollow Knight Вікі
Advertisement

{{УВАГА/Це стаття про майстра. Якщо ви шукаєте бога, дивіться майстер кисті Шео/тут.}} Шаблон:NPC Майстер цвяха Шео (ориг. Nailmaster Sheo) - один з трьох майстри цвяха/майстрів цвяха, яких можна зустріти в грі Шаблон:HK.

Місцезнаходження[]

Майстер цвяха Шео мешкає в невеликій хатині, розташованій на Зелена стежка/зеленій стежці. Щоб пройти до будинку Шео, необхідно подолати довгий тунель з шипами і Дюрандами. Для його подолання потрібно кристальне серце.

Навчання[]

Майстер навчить персонажа Техніці цвяха «Великий удар». Для його активації утримуйте кнопку атаки, щоб сконцентрувати енергію всередині цвяха. Після цього відпустіть кнопку, щоб провести Великий удар.

/style= font-size:110%; |після навчання Великому удару /style= font-size:110%; |повторна розмова після навчання /style= font-size:110%; | < u>після навчання ураганний удар/Ураганному удару
Діалог
Перша зустріч

«Невже гість! Навіщо приповз сюди, жучок? Може, ти, як і я, любиш робити відкриття?
Я Шео: в минулому житті я був Майстром цвяха. Так, один час я тільки і мріяв стати сильніше і довести до досконалості володіння цвяхом.
Я думав, ось воно, моє покликання в житті-але з часом я в цьому зневірився. Тепер же я шукаю нове покликання — щось, що змушує душу відгукуватися і рухатися вперед.
Саме тому я усамітнився тут, щоб пізнати техніки творення. Живопис, скульптура... За що не беруся, у всьому знаходжу своє особливе задоволення.
М-м-М. здається, мої промови тебе не дуже вразили. Або ж ти все ж шукаєш Майстра цвяха Шео? З'явився пізнати Техніку цвяха? Я навчу тебе, якщо наполягаєш…»

Пропозиція навчання

Те, як ти себе тримаєш... відчуваю, ти ще не відрікся від шляху цвяха. Мені є чому тебе навчити, якщо хочеш…»

Відмова від навчання

Так? І тобі став тягарем вага твого цвяха? Розуміти. Залишайся, якщо побажаєш, і ми будемо творити разом».

«Ну як? Подобається моя робота?
Володіння цвяхом, володіння пензлем... Різниці в цьому не так вже й багато.
Ми прорізаємо покрив цього світу, щоб заглянути в його саму суть.
Поки що це все, чого я можу тебе навчити. Перед тобою довгий шлях... І лише ти знаєш, куди йти. Удачі тобі.

У мене є запасні кисті, і фарб достатньо. Якщо тобі набридне цвях, давай творити разом».

Відвідування Майстра після навчання

«Бачу, твої поневіряння привели тебе назад. Що ти дізнався? В чому ти став сильнішим?
Я? Я все ще намагаюся зафіксувати одну річ своєю пензлем... хоч я досі не впевнений, що саме я так хочу відобразити».

Ця техніка цвяха, що ти вивчив - ураганний удар. То був улюблений удар Мато.
Мабуть, він був у захопленні від такого учня, як ти! Він завжди хотів передати свої знання наступному поколінню.
Хоч сам він був і не дуже вправний, він виділявся серед нас завзяттям і добротою. Радий знати, що виповнилося його давнє бажання. Стати вчителем…»

Після навчання Рассекающему удару

«Бачу, мій брат Оро теж зустрів тебе, і, на подив моєму, погодився навчити своїй Техніці цвяха. Хм-м.
Я не бачив його вже дуже давно. Цікаво, чи сильно він змінився? Його вічно щось обтяжувало, хоч я так і не зрозумів, що саме.
Але як далеко б ми не були один від одного, ми все одно залишаємося братами. Сподіваюся, він став хоч на дещицю щасливішим, навчивши тебе.

Після отримання Ореолу

«Цей амулет! Тобі міг дати його тільки Великий гуру цвяхів
Зараз, коли я бачу, яку силу ти віддаєш... Я майже готовий знову взятися за цвях.
Але ні — мені потрібно триматися обраного шляху і працювати над моїми новими техніками. Якщо Великий гуру коли-небудь відвідає мене, нехай він побачить, наскільки я досяг успіху.

Після пощади Коваля

Ти подивися, хто до нас приєднався! Весела компанія у нас тут зібралася, так?
Цей друг ні з того ні з сього забрів до мене в хатину — засмучений і в пошуках нового покликання в житті.
Ми поговорили і зрозуміли, що нас об'єднує любов до мистецтва — творити, творити, відточувати свою працю. Так що тепер ми творимо разом!
Як добре бути в чиємусь суспільстві — а я ж і не усвідомлював, наскільки був самотній. Я ніби повернувся до братів! Побудь з нами, якщо хочеш!»

Створення фігурок

«Для цих скульптур потрібно терпіння і легка рука. Але коли ти бачиш, як великі лицарі Халлоунеста знову оживають у тебе перед очима, твоя праця окупається стократно.
Могутній Хегемол завжди подобався мені більше всіх. Він був таким величезним і значним, але і на подив добродушним.
Звичайно, вони всі були по-своєму дивні. Люта Дрийя, добра Ізму, таємнича Зе'мер, і, е-е-е... ще [[Гнойовий захисник|]]».

Цвях мрій

«Брат мій Оро... Що спонукало тебе сховатися так глибоко під землею на самому краю світу, поблизу тієї покритій попелом могили?
Що рухало тобою-гордість, страх чи сором? Може, тобі настав час скласти свій цвях, якщо він так мучить тебе, і знайти нове покликання для заспокоєння душі?»

{{Примітка/з аудіоверсією фраз майстра можна ознайомитися голосу персонажів#майстра цвяха/тут.}}

Пов'язані досягнення[]

Шаблон:Досягнення

Інше[]

  • Якщо пощадити Коваля цвяхів і не вбивати його, той може бути знайдений в будиночку Майстра Шео. Жук або буде позувати для картини майстра, або разом з ним буде створювати фігурки КаролінгА і одного з Великих Лицарів. Після розмови з ними гравець отримає досягнення «Щаслива пара».
  • Коли жуки будуть майструвати фігурки, Шео розповість про Великих Лицарів: Хегемоле, Дрийе, Вимірювання, Зе'мер, проте ім'я останнього Лицаря Майстер не згадує: ймовірно, Шео просто соромиться говорити про жука, відмінна риса якого — неперевершений запах. За іронією долі, саме Огрим виявляється єдиним лицарем, що вижив, в грі.
  • Судячи по коментарям Майстра Оро, Шео був найсильнішим воїном серед братів, проте вважав за краще відкласти свій цвях і зайнятися мистецтвом.

Галерея[]

Шаблон:Персонаж

Advertisement