Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Предмет Кров Вулика (ориг. Hiveblood)- амулет в грі Шаблон:HK.

Заголовок.png
Цінний нектар Вулика у формі золотого самородка.

Поступово заліковує рани носія, дозволяючи відновити здоров'я без фокуса ДУШІ.

Заголовок.png

Опис[]

Кров вулика перетворює маски персонажа в стільники 25px, що дозволяє регенерувати останню втрачену маску. Маска буде регенеруватися протягом 10 секунд.

Інші втрачені маски можна відновити тільки звичайним чином, тобто Фокусом душ.

Маски живокрови, отримані від Благословення Джоні, будуть відновлюватися Кров'ю Вулика, на відміну від масок, отриманих від Цілющого ядра або серця.

Амулет також робить бджіл пасивними і не завдають контактний шкоди, поки не будуть спровоковані самим героєм.

Кров Вулика відмінно показує себе в ситуаціях, коли відновити здоров'я Фокусом виявляється неможливим через відсутність ворогів і тотемів душ. Наприклад, по дорозі до будинку майстер цвяха Шео/майстру цвяха Шео, при досягненні Черепок судини/черепка судини в глибинному гнізді і, звичайно ж, в білий палац/білому палаці.

Отримання[]

Амулет розташований під кімнатою, де знаходяться лицар вулика і привид Королева вулика Веспа/королеви Веспи.

Комбінації з амулетами[]

64px + 64px — стільники перетворюються в соти живокрови 25px, які також будуть відновлюватися з часом.

64px + Файл:Grubsong.png/64px — - пісня гусеничок дозволяє отримувати трохи душ при пошкодженні, тим самим можна накопичувати ресурси для Фокуса.

64px + Файл:Deep Focus.png/64px — - разом з піснею гусеничок і глибоким фокусом амулет буде вкрай ефективний в складних локаціях з платформами, особливо в Білому палаці. Шаблон:Амулет

Advertisement