Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Предмет Крихке серце (ориг. Fragile Heart) - один з амулетів в грі Шаблон:HK.

Заголовок.png
Збільшує здоров'я носія, дозволяючи витримати більше шкоди.

Цей амулет дуже крихкий і зламається при смерті власника.

Заголовок.png

Отримання[]

Цей амулет можна придбати у Пожирач ніг/Пожирач ніг в грибних пустках за 350 Шаблон:Geo. При екіпірованому Гербі захисника Пожирач знизить ціну амулета до 280 Шаблон:Geo.

Якщо амулет буде зламаний, Пожирач ніг може полагодити його за 200 Шаблон:Geo або ж 160 Шаблон:Geo, якщо буде екіпірований Герб.

Корисність[]

Крихке серце є вкрай корисним, навіть незважаючи на те, що воно буде зламано при смерті Лицаря. Амулет також ефективний в битвах з босами мрій, тому що, як і інші тендітні амулети, крихке серце не ламається при загибелі лицаря на арені мрій.

Ефект амулета значно перевершує ефект Цілющого серця — кількість необхідних осередків однаково, проте Крихку серце додає звичайні маски здоров'я, дозволяючи їх регенерувати Фокусом.

В режими гри/режимі сталевої душі крихке серце є дуже потужним амулетом, так як зламатися воно не може через незворотність смерті.

Grimm Troupe (зображення).png непорушне серце[]

Шаблон:Предмет

Заголовок.png

Цей амулет не може зламатися.

Заголовок.png

Після того, як лицар закличе трупу Грімма в Грязьмут, там же виявиться і свята. Щоб отримати неруйнівну версію крихкого серця, персонажу необхідно поговорити зі святою і дати їй крихкий амулет. Жучиха з'їсть його, після чого попросить 12000 Шаблон:Geo. Якщо сума буде оплачена, Свята дасть герою неруйнівну версію амулета.

Шаблон:Clear

Комбінації з амулетами[]

64px + Файл:Joni's Blessing.png/64px/link=благословення Джоні — благословення Джоні перетворює маски від крихкого серця в маски живокрові.

64px + 64px — комбінація з Кров'ю Вулика корисна під час дослідження світу або повернення до найближчої лавки, так як буде повільно відновлюватися здоров'я, поступово теряемое під час подорожі. Але варто зауважити, що все одно буде регенеруватися тільки остання втрачена маска здоров'я. Шаблон:Амулет

Advertisement