Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:NPC Квиррел (ориг. Quirrel) — дружній персонаж в грі Шаблон:HK, який зустрічається протягом усього ігрового процесу.

Опис[]

Квиррел — мандрівник, який бажає дізнатися секрети Халлоунеста. В бою використовує рапирообразный цвях. Крім своєї стандартної маски носить другу, що служить в ролі капелюха. З діалогів з Квиррелом можна дізнатися багато корисної інформації, наприклад, мандрівник рекомендує головному герою поліпшити свій цвях у Коваля перед битвою з Лордами богомолов.

Як стає відомо в міру проходження гри, Квіррел в далекому минулому працював з Мономона наставниця/Мономоною наставницею, однак, по всій видимості, після становлення марить Мономон стерла Квіррелу пам'ять і відправила його далеко за межі королівства, при цьому віддавши свою маску йому. Зроблено це було, ймовірно, для повного фізичного захисту від будь-яких небезпек.

Під час ігрових подій Квіррел за покликом Мономон повертається в Халлоунест, хоч мандрівник і не може зрозуміти, що саме тягне його в це колись процвітало Королівство.

Локація[]

Храм Чорного Яйця[]

Файл:Квіррел в грі.png

Вперше лицар зустрічається з Квіррелом в Храм чорного яйця/храмі чорного яйця. Жук представляється і висловлює своє захоплення архітектурою храму, попутно намагаючись згадати, де вже бачив маски, розташовані на кам'яному яйці.

Озеро Унн[]

Квіррела також можна зустріти в невеликому будиночку, який розташований на березі Озеро Унн/Озера Унн. Мандрівник повідає, що в будові, де герої відпочивають, колись могли поклонятися якомусь суті. Квіррел також порадить лицареві бути обережніше з Мшистий лицар/Мшистим лицарем, який стоїть на березі Озера.

Вокзал Королеви[]

Повторно зустріти Квіррела можна на Вокзал королеви/вокзалі королеви. Тут жук зупинився для нетривалого відпочинку і розглядання красот вокзалу.

Село богомолов[]

Лицар зустрінеться з Квіррелом неподалік від села богомолів. Подорожній відзначить, що богомоли є мало не єдиними істотами в Халлоунесті, які змогли чинити опір чумі. Однак, як би там не було, жителі племені зберегли свої жорстокі традиції.

Мандрівник також порадить герою поліпшити свій цвях у Коваля в Місті сліз, так як зброя протагоніста може бути недостатньо потужним для перемоги над Лордами богомолов.

Місто сліз[]

Наступного разу Квіррел зустрічається вже в місті сліз, де подорожній відпочиває на лавці. Він порадить лицареві бути напоготові, коли той буде бродити по руїнах міста, так як оболонки годинникових все ще не сплять і готові дати відсіч небажаним гостям.

Глибинне гніздо[]

З деяким шансом можна зустріти Квіррела в глибинне гніздо/глибинному гнізді, де той буде відпочивати в гарячому Ключі. Він розповість про те, що в західній частині гнізда є якась село павуків, які не визнавали Блідого Короля своїм правителем.

Кришталевий пік[]

На Кришталевому піку Квіррел буде дивитися у вікно на лежить внизу Брудмут.

Архіви Наставниці[]

Неподалік від входу в архіви наставниці Квіррел знову зустрінеться головному герою. Мандрівник відзначить, що будівля здається йому до болю знайомим і щось, ймовірно, вся подорож кликала його сюди.

В архівах наставниці Квіррел допоможе герою в битві проти Ууму, пробиваючи захист боса і роблячи його вразливим для атак. Після битви Квіррел відправиться до місця відпочинку Мономон. Мандрівник відзначить, що наставниця закликала його, щоб допомогти лицареві в досягненні його мети-знищенні трьох печаток в храмі чорного яйця. Квіррел зніме свою другу маску, яка, як виявляється, належала Мономон, і дозволить увійти в розум марить.

Блакитне озеро[]

Після знищення Мономон Квіррела можна буде зустріти на правому узбережжі Блакитне озеро/Блакитного озера. Після невеликої розмови з ним гравець отримає досягнення свідок. Після повторного відвідування Блакитного озера Квіррела вже не буде, а в землю буде встромлений його цвях, так що не можна сказати точно, що сталося з мандрівником.

/style= font-size:110%; |кристальний пік
Діалог
Храм Чорного Яйця

Привіт! Як чарівно зустріти ще одного подорожнього на цих забутих дорогах.
А ти тримаєшся браво, хоч і зростання невеликий».

«Я Квиррел. Мене так і тягне до незвіданих місць.
Це давнє Королівство зберігає безліч дивовижних таємниць, і найбільша з них як раз перед нами».

«Величезне кам'яне яйце серед руїн стародавнього Королівства. І це яйце... Воно тепле? Навколо нього стоїть дивний дух.
Чи можна його відкрити? Воно все покрите дивними мітками…
Я просто обожнюю таємниці... і хто знає, що за чудеса таяться глибоко під нами…»

«Мене тягнуло сюди вже дуже давно. Стільки сказань про чудеса і жахи Королівства. Більше не міг противитися. Мені потрібно було побачити все самому.
І адже в який час я вирішив прибути сюди! Цей мертвий світ знову вирішив повернутися до життя.
Тварюки встають на диби від гніву, гуркоче земля. Повітря таке густе, що хоч цвях вішай. Цікаво, в чому причина всього цього?»

«Твого старого цвяха буде недостатньо, щоб вижити в цих руїнах. Але це не проблема. Варто тільки озирнутися.
Багато хто до нас приходив сюди і впав страшною смертю, та й обладунків у них було більше нашого.
Більше ніж упевнений-вони не будуть заперечувати, якщо побратим-мандрівник підбере їх спорядження. Ми їм так навіть добру послугу надамо. Мирське не повинно обтяжувати мертвих».

«Знаєш містечко нагорі? Яке похмуре містечко. А під ним приховано таку велич!
Здається мені, тому вони всі сюди і спустилися. Хто ж упустить таку можливість?»

«Воістину, це диво…»

Цвях мрій

«Що це за почуття?.. Воно так знайоме. Одночасно хочу йти і ні.
І ці візерунки на двері... коли дивлюся на них, то розум мій пливе.

Озеро Унн

«О, вітаю! Здається, ми обидва з тобою збилися зі шляху.
Повірити не можу, що ці пилові стародавні тракти можуть привести в такі квітучі і живі краї!
Здається, тут поклонялися комусь, хоч і видно, що цього ідола вже давно забули. Втім, це місце підходить не тільки для поклоніння, але і для відпочинку».

«Я побачив там дуже дивного товариша. Здається, він пильно спостерігав за озером.
Я хотів було привітатися, але подумав, що краще спочатку підточити цвях, якщо раптом щось піде не так».

«Твій цвях непоганий, як я подивлюся, але вже порядком зносився.
Не сперечаюся — тут, нагорі, він ще послужить тобі на славу. Але спустися ти вниз — і зустрінешся з небезпеками, про які нагорі і не чули».

Халлоунест-прекрасне місце для істових дослідників на кшталт нас з тобою. Таке напружене і хвилююче мандрівка. Тут ти або насторожі, або вже мертвий».

Цвях мрій

«Це озеро... Раніше в його глибинах дрімало щось, яке звеличували…
Хіба? Чому всі ці думки лізуть до мене в голову?»

Вокзал Королеви

Ось це справи. Я і не очікував виявити величезний Вокзал рогачів прямо на дні цього туманного колодязя.
Мабуть, жуки Халлоунеста були дивним народом. Ще б пак-побудувати величезний вокзал в такій глушині.
Схоже, ті небезпечні тварюки ще не знайшли дороги сюди. Тут можна прекрасно перепочити.

«Ти тільки уяви, як тут було в колишні часи! Натовпи жуків снують по всьому королівству; без угаву дзвонять дзвони для Рогачів; вокзал сповнений суєти і життя!
А тепер тільки жуки начебто нас з тобою знають про це місце.
Є в цьому щось особливе-радіти виду таких місць, навіть за часів їх занепаду.

Скажи ж, ти теж ледь-ледь чуєш відлуння дзвонів?»

Цвях мрій

«Навіть великі рогачі присягнули на службу Королю Халлоунеста. Яку ж відданість він посіяв у душах жуків».

Село богомолов

«І знову вітаю! Гадаю, плем'я цього села тобі вже знайоме, хм-м-м? Здається, вони трохи не довіряють чужинцям... м'яко кажучи.
Але вони не зійшли з розуму, ні. Чума, що витає в повітрі і затуманює розум нижчим жукам... їй вони опираються. Вони досі зберегли розум і честь — як і свої смертельні звичаї.
Хочу дати тобі пораду, дружок. Якщо ти хочеш кинути виклик правителькам цього племені, твій цвях для цього, скажімо так, трохи тупуватий.
Тут поруч є місто — стара столиця Халлоунеста. Я чув, там оселився Коваль цвяхів. Знайди старого, і він набагато полегшить твій шлях».

Я і сам тримаю шлях у те велике місто. Так що, якщо ти будеш шукати Коваля, ми, можливо, зустрінемося знову».

Цвях мрій

«...Хто ж розповів мені про Коваля цвяхів? Я абсолютно цього не пам'ятаю, але цілком чітко можу уявити самого коваля…»

Місто сліз

«Перед нами простяглася столиця, мій друг. Яке ж це нині безрадісне місце — але в ньому можна знайти розгадки багатьох таємниць.
Мене теж ніби тягнуло до цього місця: тепер же, перебуваючи тут, я не дуже-то хочу спускатися далі.
Що ж тримає мене? Страх, або щось ще?»

«Судячи з усього, місто збудували в стінах величезної печери, а дощ періщить крізь тріщини нагорі.
Десь там, мабуть, дуже багато води. Що ж, якщо склепіння печери вистояли так довго, то їх і на нас вистачить.
Але дощ, здається, і не думає припинятися. Хотілося б мені дізнатися, звідки він береться, перед тим як покинути Королівство. Вид там, напевно, приголомшливий!»

«З такої висоти крізь цю товщу дощу ледь видно ті спотворені стражники. Їх оболонки досі несуть свій нескінченний караул.
Я б був з ними акуратніше, мій маленький друг. Їх бойову підготовку захочеш — не забудеш. Непрості в цьому місті недруги».

«Хіба це не прекрасне місце для відпочинку? Мені так подобається, як дощ стукає по склу».

Цвях мрій

«Серце Халлоунеста... Прекрасне навіть у скорботі».

Глибинне гніздо

«Привіт, привіт! Як несподівано знайти такий острівець теплоти і комфорту посеред цієї ями чудовиськ.
Місце жахливе, суперечці немає. Але нібито глибоко в цьому переповненому гнізді ховається одне село. Її жителі так і не присягнули Королю Халлоунеста».

«Чому б тобі не приєднатися до мене? Ці джерела творять чудеса з втомленими ногами».

Цвях мрій

Ця крихітка теж шукає село в серці гнізда. Як дивно, що її доля так часто переплітається з моєю.

«Да-а, вигляд що треба, правда?
Я не здивований, що бачу тебе в доброму здоров'ї, хоч тобі і довелося пробиратися через ті блискучі печери.
Я відчуваю ауру сили навколо тебе. Думаю, якби не твій крихітний зріст, видовище було б страхітливе».

«Тобі не було шкода всіх тих шахтарів, досі нескінченно трудящих у своїх копальнях?
Їх убила чума, але покликання невідомої сили досі рухає їх оболонками.
Кажуть, ніби в кришталевій руді таїться якась енергія — не така сильна, як енергія душі, приборкана жителями міста, але менш смертельна.
... Так дивно знати всі ці стародавні факти. Цікаво, звідки у мене це знання?»

Звідси ледь бачити вогники того маленького похмурого містечка.
Сумніваюся, що його мешканці коли-небудь усвідомлюють, як великий світ навколо них».

Але ж він здається таким невеликим…»

Цвях мрій

«...Ці вітри виють від самотності. Вже краще кам'яний дах над головою.

Поза Архівів Наставниці

«Хіба це Королівство не повниться сюрпризами? Ціла будівля посеред кислотного озера.
Його вигляд вражає, і все ж мені... Це місце мені знайоме? Щось турбує мої думки, але я поки не зрозумів що…
Я думав, спрага відкриттів привела мене сюди, але, здається, справа зовсім не в цьому.
Ця будівля кличе мене.

Я відчуваю його поклик ... чи наважуся я Увійти?»

Цвях мрій

...Хто ж ти, невідома істота, що веде мене в те місце?»

До Мономон

«Вона покликала і тебе? Я розумію, що ми прийшли сюди разом неспроста.
І хоч я багато чого не пам'ятаю, це місце представляю чітко.
У цих палатах Наставниця побажала поховати всі знання Королівства, а в самій серцевині розмістила і себе».

Заради порятунку королівства наставниця стала печаткою по своїй волі, до того ж захистивши себе додатково.
І я брав у цьому активну участь, хоч і не пам'ятаю як».

«І тепер вона закликала мене сюди, щоб зняти цей захист. Все заради того, щоб допомогти тобі».

До знищення Мономон, відсутність Цвяха мрій

«А-а-а, але її розум все ще закритий для тебе. Її останній, найсильніший щит досі тримається.
Якщо ти хочеш зламати її Друк, тобі спочатку потрібно якось проникнути в її розум. Можливо, для цього є особливі знаряддя, але я не зустрічав таких у своїх мандрах.
Я чув, метелики Королівства знали багато чого про мрії і покійних. Може бути, варто розшукати їх?»

До знищення Мономон, наявність Цвяха мрій

«Не варто коливатися. Вона захотіла зняти захист, не я.
Вона знає, навіщо ти тут, і, здається, схвалює це».

«Чому ти вагаєшся? Немає нічого поганого в милосердя, але зараз вона з тобою однієї думки. Будь хоробрим, друг».

Після знищення Мономон

Закінчено життя моєї пані, і без неї печатка розбита.
Воістину важка ноша звалена на тебе, але я на власні очі бачив твою майстерність — та й вона повірила в тебе.
Продовжуй свою мандрівку, а мені поки дозволь трохи відпочити. Я виконав призначення, і тепер мій вік дає про себе знати».

Цвях мрій

«Подумати тільки — доля всього Королівства на плечах у настільки невеликого створення».

Блакитне озеро

«І ми знову зустрілися, мій малий друг. Нарешті я знайшов спокій. Саме тут.
Два рази мені довелося побачити цей світ. Хоч моє служіння і позбавило мене пам'яті про перше перебування в ньому, я вдячний долі, що зміг знову насолодитися його красою.
Халлоунест величезний і прекрасний, але навіть серед його чудес і таємниць ти — найбільша загадка.
Ха. І лише суворе мовчання у відповідь на мою лестощі. Мені це до душі.
Мені це дуже по душі».

«Неймовірно...…»
Цвях мрій

Прожити весь вік, але пам'ятати так небагато ... може, я повинен бути вдячний?
Трагедії колишнього не застеляють погляд. Я бачу тільки чудеса…»

{{Примітка/з аудіоверсією фраз Квіррела можна ознайомитися голоси персонажів#Квіррел/тут.}}

Пов'язані досягнення[]

Шаблон:Досягнення

Інше[]

  • В офіційному коміксі про нього показано, що тріщина на масці з'явилася в результаті битви Квіррела з Хорнет.
  • Квіррел - один з трьох персонажів, які допомагають герою в битві з босами. Інші два — Ганчірочка і Хорнет.

Галерея[]

Комікс[]

Шаблон:Персонаж

Advertisement