Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Ворог 32px Каролинг (ориг. Kingsmould) — ворог, якого можна знайти тільки в спогадах про Білому палаці. {{Коментар /Охоронець палацу Халлоунеста, досвідчено володіє зігнутою клешнею. Важка Біла броня захищає його тщедушне тіло. |Кажуть, старий Король давно помер, але в повітрі досі чутні відгомони його волі. Дивовижне створення ... чого ж він хотів?}}

Опис[]

Каролінги — створені Блідим Королем воїни, що захищають Білий палац і його мешканців. Орудує викривленим кігтем-лезом.

Каролінг використовує в бою дві атаки:

  1. Кидає кіготь подібно бумерангу, який через деякий час повертається до власника. Під час польоту кігтя Каролінг стає нерухомим, тим самим є беззахисним перед лицарем.
  2. У ближньому бою здійснює два швидких удари кігтем.

Атаки кігтем завдають шкоди в 2 маски, що робить Каролінгу небезпечним противником, проте його досить легко здолати.

Тактика[]

Як говорилося раніше, Каролінг найбільш вразливий під час кидка кігтя. За цей час можна безкарно завдати ворогові два-три удари, після чого відбігти від нього, щоб не бути зачепленим клинком, що повертається. Такий прийом треба використовувати три-чотири рази, і Каролінг впаде.

Цвях мрій/думки[]

  • …Захищати
  • …Убивши

Інше[]

  • Є міні-босом і не відродиться після смерті.
  • Саме за допомогою трупа Каролінгу герой потрапляє в спогади про білий палац. З цього випливає, що, навіть будучи створеними творіннями, Каролінги володіли свідомістю.
  • Також розум воїна захищений, дозволяючи проникнути в нього лише за допомогою цвях мрій/пробудженого цвяха мрій.
  • Каролінги представляють із себе чорні тіньові тіла, тобто вони були створені блідим Королем за допомогою порожнечі, аналогічно Крилень/крил і судинах.

Шаблон:Журнал

Advertisement