Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:Ворог 32px Звонокрыл (ориг. Belfly) — ворог у грі Шаблон:HK.

Заголовок.png
За тонкими крилами ховається вкрай вибухонебезпечний живіт. Ця тварюка готова пожертвувати собою заради захисту території.

/Цієї лютої тварі невідомому страх смерті. А якщо у кого-то немає страху... чи можна взагалі вважати його здобиччю?

Заголовок.png

Опис[]

В бою Звонокрылы кидаються на свого ворога, вибухаючи при ударі. Як і всі вибухи, така атака завдає шкоди в 2 маски.

У деяких ситуаціях Звонокрылы навіть можуть бути корисні. Так, якщо Дзвінокрил загине біля іншого ворога, то вибух миттєво вб'є його, особливо це ефективно використовувати в Колізей дурнів/Колізеї дурнів.

Тактика[]

Є дві основні стратегії для битви з Звонокрылами.

  • По-перше, можна просто ухилятися від них, коли ті спрямовуються вниз, так Звонокрылы будуть вибухати на поверхні. Звонокрыл видає пронизливий вереск, коли помічає персонажа, тому відразу шукайте укриття, якщо почули виск.
  • По-друге, можна спробувати вбити його, перш ніж він вибухне. Звонокрыл легко вмирає з одного удару. Однак, нанести удар вчасно досить важко. Якщо у персонажа є Душі, завжди можна використовувати заклинання, щоб не підпускати їх на близьку відстань.

Шаблон:Журнал

Advertisement