Hollow Knight Вікі

Шаблон:Ворог 32px Грибний велетень (ориг. Shrumal Ogre) - ворог у грі Шаблон:HK, що зустрічається в грибні пустки/грибних пустках.

Заголовок.png
Величезний гриб. Атакує плювками пекучої отрути або довбає ворога всім тілом.

/Це гриби або якісь інші тварюки? Я як-то порвав одного навпіл, щоб перевірити, але в його м'якому смердючому нутрі відповідей не знайшлося.

Заголовок.png

Поведінка[]

Файл:Грибний огр прикидається.jpg

Прикидається декором

Прикидається елементом декору і до деякого часу не стає агресивним. Після того, як Лицар пройде далі, Грибний велетень вийде з тіні і почне битися з персонажем.

В інших випадках Грибні велетні так само найчастіше зустрічаються парами, але вже не прикидаються нерухомими грибами, а відразу йдуть в атаку.

В бою велетень використовує дві атаки:

  1. Ближній бій: швидко 7 разів б'є головою по підлозі по невеликій дузі.
  2. Дальній бій: плюється в персонажа кислотою, яка буде залишатися на підлозі ще деякий час.

Грибні велетні несприйнятливі до ударів зверху з-за своєї капелюшки. Якщо ж вдарити по ній, персонаж відскочить вгору, не завдавши особливої шкоди велетню.

Тактика[]

Коли проти Лицаря виступлять одразу два Грибних велетня, як можна швидше намагайтеся вбити одного з них, в цьому може непогано допомогти Міцний панцир. Без свого союзника інший велетень буде зовсім небезпечним противником.

Цвях мрій/думки[]

Якщо спробувати прочитати думки Грибного велетня без екіпірованого Спорового гриба, то ворог буде бурмотіти на невідомій мові. По всій видимості, тією ж мовою говорить і пан Гриб.

Грибормотание[]

  • Мелемаг... Му ола...
  • ...Ундая... Мога мога нала...
  • Гаган ула

Зі Споровим грибом[]

  • ...Ми б'ємо...
  • ...Ми сильні...
  • ...Ми єдині...

Шаблон:Журнал