Шаблон:Локація Глибинне гніздо (ориг. Deepnest) - одна з локацій в грі Шаблон:HK.

Опис[ред. | ред. код]

Глибинне гніздо знаходиться в південно-західній частині ХаллоунестА і є однією з найбільших і складних локацій в грі. Темні, зловісні, покриті павутиною печери і переходи цього місця усіяні безліччю шпильок, переповнені великою кількістю павуків всіх форм і розмірів, а також Грязекопами ближче до півночі.

У самому низу локації мешкає моторошний павукоподібний мімік Носк, а на заході локації розташоване лігво звіра-масивне павутинне гніздо, в якому знаходиться марить Херра. Важливо мати при собі світломуший ліхтар через численність місць без джерел світла.

Шаблон:Clear

Мешканець[ред. | ред. код]

NPC Ворог Бос
Майстер масок Глубень Носк
Повитуха

/Глибинний мисливець

Гальен (воїн мрій)
Пан Гриб Маленький ткач
Зот Могутній

/Переслідуючий віруючий

Херра Звір Трупонос
Ганчірочка Гарпида
Квиррел Грязекоп
Брумм Лжегусеничка
Корнифер Жрун

Цікавий[ред. | ред. код]

Подлокации[ред. | ред. код]

Лігво Звіра[ред. | ред. код]

Кілька величезних коконів з павутини, що знаходяться над великим котлованом з водою. Найбільший кокон є домом Херри звіра. Коли Лицар вперше зайде в споруду, він зустрінеться з істотами, які зовнішнім виглядом нагадують Модні оболонки, які запропонують відпочити герою на лавці. Після того, як персонаж сяде відпочити, він буде пов'язаний павутиною і перенесений вглиб величезного кокона, який є небезпечним лабіринтом.

  • Привіт тобі. Ти дуже втомився. Присядь і відпочинь.
  • Ми друзі. Ласкаво просимо. Присядь і відпочинь.
  • Будь ласка, присядь і відпочинь.
  • Тут тепло і безпечно. Присядь і відпочинь.
  • Ласкаво просимо. Тобі потрібно відпочити. Присядь і відпочинь.

Мешканець[ред. | ред. код]

NPC Ворог
Херра Звір

/Переслідуючий віруючий

Хорнет Маленький ткач
Глубень

/Глибинний мисливець

Цікавий[ред. | ред. код]

Несправний трамвай[ред. | ред. код]

Зруйнований трамвайний Вокзал в північно-західній частині Глибинного гнізда. Тут розташована лава, а в несправному трамваї можна знайти проїзний, який дозволить пересуватися трамвайними коліями.

Мешканець[ред. | ред. код]

Вороги
Грязекоп Матка грязекопов

Цікавий[ред. | ред. код]

Лігво ткачів[ред. | ред. код]

Невелика підлокація, розташована на сході від далекого села. Прохід до Лігва ткачів охороняє Переслідує віруючий, проте його можна з легкістю стрибати і пройти в подлокацию, перед цим розламавши неміцну стіну.

У Лігві можна виявити невелику секретну кімнату, в якій знаходиться візерунок з павутини, дуже нагадує обриси особи Полого лицаря (аналогічний візерунок можна побачити на Шляхи болю).

Після огляду підлокації і повернення до виходу можна виявити одного з вижили ткачів, який швидко сховається з уваги, якщо лицар підійде до нього близько.

Мешканець[ред. | ред. код]

Вороги
Глубень

/Глибинний мисливець

Цікавий[ред. | ред. код]

Вокзал[ред. | ред. код]

Вокзал Рогачів-далеке село[ред. | ред. код]

У північно-східній частині села. Є єдиним Вокзалом, де не можна відпочити на лавці через її поломки.

Трамвайний вокзал[ред. | ред. код]

Знаходиться праворуч від гарячого джерела, необхідний проїзний для поїздки.

Інше[ред. | ред. код]

  • В Глибинному гнізді гравцеві повторно дається вибір — залишити Зота вмирати або ж врятувати його.
  • Грибних пустках можна знайти табличку, яка ясно показує відкриту неприязнь мешканців грибний локації (грибів) до мешканців Глибинного гнізда. Герра іменується ними звіром (можливо, від цього і походить її прізвисько), також згадується якийсь «покійний предок, коли-то родом з поважного стану», про місцезнаходження трупа якого нічого не відомо. У той же час богомоли зберігають з павуками Гнізда перемир'я.
  • Кімната в Лігві ткачів наповнена голками і нитками, а в ігрових файлах вона іменується як «hornet_room». Трупи ткачів в лігві кажуть щось про принцесу. Все це вказує на те, що саме тут Херра доглядала за Хорнет.

Галерея[ред. | ред. код]

Шаблон:Локація