Шаблон:Локація Вулик (ориг. The Hive) — секретна локація в грі Шаблон:HK.

Опис[ред. | ред. код]

Вулик є добре прихованим будинком бджіл, який знаходиться в південній частині Краю королівства. Бджоли жили окремою спільнотою від Халлоунеста, не беручи участі у розвитку королівства, присвятивши себе захисту і збереженню лише свого власного будинку.

У вулик можна потрапити тільки після отримання проїзного в глибинному гнізді і поїздці на Трамвай/трамваї до краю Королівства. Там можна знайти неміцну стіну, після руйнування якої можна буде увійти у Вулик.

При цьому варто зауважити, що локація розділена на дві частини: велику і малу. У малій частині вулика можна знайти лише гусенички/гусеничку з двома покладами Гео.

Мешканець[ред. | ред. код]

NPC Вороги Бос
Королева Вулика Веспа Бджілка

/Солдат Вулика /Lifeblood (зображення).png лицар вулика

Страж Вулика

/Оболонка з вуликом

Grimm Troupe (зображення).png Похмурий кошмар

Цікавий[ред. | ред. код]

Інше[ред. | ред. код]

Файл:Vespa Big.png

60px

  • У кімнаті, що веде до крові вулика, на задньому фоні можна побачити величезне тіло померлої Королева вулика Веспа/королеви Веспи.
  • Хоч Вулик і є окремою локацією і, як здається, для нього повинна бути куплена карта, Лицар здатний з нуля заповнити карту локації самостійно.
  • Незважаючи на те, що Вулик був відокремлений від Халлоунеста, мешканці локації так само заражені Чумою.

Шаблон:Локація