Hollow Knight Вікі

Шаблон:NPC Брумм (ориг. Brumm) — один з неігрових персонажів у грі Шаблон:HK, член трупи Маестро Грімма. Був доданий в безкоштовному доповненні The Grimm Troupe».

Опис[]

Брумм знаходиться в наметі Маестро Грімма,де грає на гармоні, мелодія якої розливається по всьому Грязьмуту.

Файл:Brumm Accordion.ogg

Небагатослівний і відчужений, при першій зустрічі з персонажем радить тому зустрітися з Маестро.

Після того, як Грімм кине головному герою виклик і буде переможений, лідер трупи зникне, а разом з ним зникне і Брумм.

Наступного разу Брумма можна буде зустріти в одному з коконів Далекій села. Член трупи скаже герою, що той може виконати Ритуал, зібравши ще три згустку полум'я, або ж перервати його і тим самим вигнати трупу з Халлоунеста, зустрівшись з Бруммом в Виючих кручах, там, де колись була покликана трупа Грімма. Після розмови Брумм дасть герою один згусток полум'я.

Прийшовши в Виючі кручі, Брумм буде знаходитися біля ліхтаря кошмару. Якщо Лицар вирішить перервати Ритуал, Брумм зламає одну з решіток, після чого персонажу необхідно самому знищити вогнище полум'я. Після знищення вогню Брумм зникне, а разом з ним і вся трупа Маестро Грімма. Гравець отримає досягнення «Вигнання».

/style= font-size:110%; |у наметі Грімма /style= font-size:110%; |в далекому селі /style= font-size:110%; |в виючих кручах
Діалог

Перша зустріч:
Мр-м-м. через тебе ми прибули сюди?
Поговори з Маестро».

Повторна розмова:
«...Мр-м-м.
Поговори з Маестро».

Нагадування:
«Хочеш побачити Маестро? Повернися з дитям, повним полум'я, і він постане перед тобою».

Похмуре дитя не поглинуло три пламена:
«Полум'я. Відшукай його.
Заради Маестро. Заради нас. Мр-м-м».

Похмуре дитя поглинуло три пламена:
«...Мр-м-м.
Прекрасно. Дитя горить вогнем.
Маестро ... чекає тебе. Мр-м-м».

Цвях мрій:
«Коли палає полум'я і в розумі горить,
Рідня слухає покликом, що крізь століття летить.

Розмова при наявності менше трьох пламен:

Мр-м-м. Ти все ж тут
Я зібрав алое полум'я в цьому мертвому Королівстві. Ти можеш взяти його... І віддати Маестро. Для його останнього виступу.
Ритуал знову вершить все за нас. Ми разом немов ноти в дуже старій пісні: Ти та я. Мр-м-м.

«Нескінченно повторювані жертовні пісні. Пісні рабів. Заради ритуалу і трупи. Заради Маестро.
Навіть це дитя з народження закуте в невидимі ланцюги. Мр-м-м».

«Ми служимо... і було так завжди. Так?
Візьми це полум'я, адже за ним ти тут».

Після взяття полум'я:
«Справу зроблено... І все ж…
Не просто так зустрілися ми тут - в цьому темному далекому місці, захованому від червоного погляду мого Маестро. Це не просто удача.
Мр-м-м. Пісня без кінця... Не пісня зовсім.
Ти допомагаєш Ритуалу, але чую я, що у тебе немає свого Маестро. Чи так це? Тоді, можливо, разом ми зможемо вигнати з Королівства це оскаженіле полум'я і повернути спокій цим землям.
Якщо ти бажаєш перервати нескінченну пісню... Мр-м-м — зустрінь мене там, де було їй початок…
Але якщо хочеш продовжити Ритуал... Мр-м-м. Доки будеш виконувати його без жалю, я не буду сердитий на тебе».

Повторна розмова:
«Якщо ти бажаєш перервати нескінченну пісню, зустрінь мене там, де було їй початок…

Розмова при наявності трьох пламен:
Мр-м-м. Ти все ж тут.
У тебе вже досить полум'я-а це означає, що Ритуал скоро здійсниться. Тепер залишилося тільки повернутися до Маестро…
І знову все повторюється. Ми разом немов ноти в дуже старій пісні: Ти та я. Мр-м-м.
Якщо ти бажаєш перервати нескінченну пісню... Мр-м-м — зустрінь мене там, де було їй початок…»

Цвях мрій:
«Да. Ми лише судини для полум'я. Але ... чи були ми завжди порожні?»

Біля ліхтаря кошмару:

«І все ж ми зустрілися з тобою знову — там, де почався Ритуал. Так значить, ти допоможеш перервати його?
Багато чого мені варто відкинути Маестро, але наш Червоний урожай... він оскверняє це темне тихе Королівство. Вперше я хочу, щоб Ритуал не відбувся.
Мр-м-м... Швидше! Знищимо опору і виженемо Маестро. Йому ніколи більше не повернутися сюди!»

Цвях мрій:
«Маестро... Виходить, ви теж раб? Якщо так, нехай наші ланцюги лопнуть разом!»

{{Примітка/з аудіоверсією фраз Брумма можна ознайомитися тут.}}

Пов'язані досягнення[]

Шаблон:Досягнення

Галерея[]

Шаблон:Персонаж