Hollow Knight Вікі
Advertisement

Шаблон:NPC Бретта (ориг. Bretta) — сором'язливий жучок, якого можна знайти в Грибних пустках.

Опис[]

Вперше Лицар зустрічається з Бреттой в Грибних пустках, де вона перебуває в напівпритомному стані у зв'язку з помаранчевим хмарою Чуми, яке затьмарило її розум. Після розмови Бретта відправиться в Грязьмут, де її і можна зустріти після. Вона буде спати у себе вдома або сидіти на лавці на вулиці, при цьому Бретта буде червоніти, якщо Лицар буде довго сидіти поруч з нею.

У Бретты є кілька малюнків і саморобних ляльок Лицаря, також вона веде щоденник, в якому пише про свого «спасителя». Вдома у Бретти можна знайти осколок маски.

Після проходження Випробування воїна у Колізеї і перемоги над Зотом Могутнім його можна буде зустріти в Грязьмуте. Могутній принесе шолом Захищеного дурня, показуючи свій «трофей» з Колізею і стверджуючи, що тепер він є новим чемпіоном, при цьому буде намагатися зганьбити репутацію Лицаря. Все це Бретта, уважно і збентежено слухаючи, приймає за чисту монету, думаючи тепер, що Зот є героєм. Обстановка в будинку Бретти також змінюється: Ляльки і зображення лицаря зникають, замість них на стіні буде висіти портрет сяючого Зота, а запис в щоденнику про лицаря зміниться розповіддю Бретти про великі пригоди могутнього.

Hidden Dreams (зображення).png після даних подій в будиночку Бретти з'явиться прохід в підвал, де буде стояти статуя Зота. Якщо вразити статую Цвяхом мрій, головний герой переміститься в Марення і зможе битися з босом мрійСірим принцом Зотом. На задньому фоні арени можна буде побачити відпочиваючу Бретту і її Зотов-прислужників.

Grimm Troupe (зображення).png Після кількох перемог над Сірим принцом Бретта буде вже не з таким захопленням слухати словами Зота. Її обличчя буде виражати якусь втому, при цьому діалог Цвяха мрій також зміниться.

Після чотирьох перемог над Сірим принцом Бретта зникне з Грязьмута. В її особистому щоденнику з'явиться новий запис, що натякає на те, що Бретта покинула містечко і вирушила на пошуки нової любові. Старійшина поскаржиться, що тепер в Брудмуті стало на одного співрозмовника менше. Зот тим часом буде продовжувати щось голосно розповідати, але вже лише самому собі.

/style= font-size:110%; |цвях мрій (в Пустках) /style= font-size:110%; | < u>цвях мрій (на лавці) /style= font-size:110%;/цвях мрій (про Зоту)
Діалог
1-ая зустріч

«О-О-ох... прошу... не кидай мене!
Ти забув про мене...? Я знала, що забудеш ... все вічно про мене забувають…»

«Ох?! Хто ти?
Твоє обличчя... ти так... так…»

І-вибач. Я загубилася. Не знаю, як я тут опинилася.
Я... Ти тут, щоб врятувати мене, Бретту? Ту, яку всі... просто не помічають?»

«Вибач, коли я подивилася на тебе, я ледь... Я просто не можу повірити, що ти тут лише для того, щоб врятувати мене. Я і не думала, що хтось…
Вибач... тобто спасибі. Тобто ... мені краще піти. Ну, назад в місто. Пора б додому…»

»Сп ... дякую.

...Яскрава фігура ... яке світло…»

«Мій спаситель, так близько…»

Цвях мрій (у своєму будиночку)

Білий мандрівник... не соромся ... зовні холодно ... ліжко м'яке…»

Героїчний ... Красивий…»

Цвях мрій (Сірий принц переможений)

«Сірий принц? Ти що... Повторюєш одне і те ж?»

«Сірий принц? Ти став... менше? Ти завжди був таким замизганним і брудним?»

/style= font-size:110% |/< u>3-й запис у щоденнику /style= font-size: 110%; | < u>Grimm Troupe (зображення).png 5-й запис у щоденнику
Щоденник Бретты
1-ая запис в щоденнику

«Білий спаситель
Дама прокинулася в темряві. В замішанні вона потягнулася. Гострі гілки з усіх боків. Недалеко булькає пекуча кислота. Який кошмар завів її сюди? Чи зможе вона вижити?
Подумала вона, що приречена, і впала у відчай, поки не забрізжив світло далеко: яскраве, розпечене, наближається пляма. Граціозно обійшло воно гострі гілки, перестрибнуло через небезпечні води і зійшло до дами.
Наблизившись, пляма нарешті знайшло форму-красень з гострими рогами, блискучими білизною. Міцні руки підхопили дівчину і підняли з землі…»

2-ая запис в щоденнику

«Повернення Білого спасителя
Довго вони були далеко один від одного, а село, раніше така тепла, стала в'янути. Діва впала в глибокий відчай, що скувало її самотній панцир.
І раптом, ніби відчувши її байдуже бдіння, повернувся спаситель — з високо піднятою головою, в променях яскравого світла. Під ясними рогами темніли прогали бездонних очей, за якими так нудьгувала Діва, які так чекала.
Спаситель її підійшов ближче і опустився біля на лаву, прекрасно складний. І в цю напружену мить, коли саме повітря завмерло, всі слова були ні до чого.
Раптово панцир діви став туг. Клешні стиснулися. Вони не дивилися один на одного, не стикалися, і лише прекрасна бажана любов витала в повітрі…»

«Білий спаситель у Темряві
Важкі мрії обуяли діву. Її рятівник пішов, розчинився в глибині. Лише холодний вітер, що завиває у вікно, був її супутником. Серце її тремтіло від раптового страху…
І заспокоїлося. Миттю. Але чому? Хтось увійшов. Він вже близько.
Вона не змела дивитися, не змела рухатися, боячись будь-яким рухом зруйнувати швидкоплинне бачення. Вона знала, хто стояв біля її ліжка, знала, що лише вони приносять спокій.
Її білий спаситель, її захисник в цю мить, стояв біля на весь зріст, могутній, досконалий…»

4-ая запис в щоденнику

«Сірий принц
Фігура вийшла з колодязя, важко дихаючи, зардевшись від запалу битви. То був лицар, лицар переміг, і з ним був трофей — наводить жах череп поваленого суперника.
Приголомшливу звістку приніс він у село, таку правдиву звістку: їх Білий спаситель, шанований жуками за героя, виявився злісним звіром — а закутаний в саван Сірий принц і був тим самим героєм, заслуживавшим слави.
Гордо, але лагідно розповів він про свої пригоди, про його грандіозну подорож заради однієї мети: знайти і захистити її, його сіру Діву, його суджену в пітьмі…»

Пригоди Діви
Колишню велич її Сірого принца згасло, а Білий спаситель був викритий у звірствах — і лише тоді Діва побачила правду.
Якщо вона так і буде сидіти склавши руки, супутник її життя ніколи не з'явиться перед нею, зрозуміла вона. Їй належало знайти його самій-знайти свою любов і позбавити двох від самотності.
Так почалося її мандрівка в дикі землі, і лише сила любові, що чекала її попереду, вела і оберігала Діву.
З кожним кроком відчувала вона наближається зустріч. Зустріч, визначену самою Долею».

{{Примітка/з аудіоверсією фраз Бретти можна ознайомитися голоси персонажів#Бретта/тут.}}

Галерея[]

Шаблон:Персонаж

Advertisement