Godmaster Ikona.png Zawartość z Godmaster

Godseeker Mode.png

Wyzwij na pojedynek Bogów Hallownest. Zajmij należne ci miejsce na ich szczycie.

Tryb Poszukiwacza Bogów – tryb gry pojawiający się w grze Hollow Knight. Został dodany w aktualizacji Godmaster i jest odblokowywany po ukończeniu pierwszych trzech Panteonów w Domu Bogów. Mimo że jest odblokowywany dopiero po trzech Panteonach, to kanonicznie rozgrywa się po wydarzeniach z Panteonu Hallownest. W trybie tym gracz nie może opuścić Domu Bogów.

Zmiany[edytuj | edytuj kod]

Ekwipunek[edytuj | edytuj kod]

Panteony[edytuj | edytuj kod]

  • Trzy pierwsze Panteony są dostępne od początku, przy czym aby wejść do Panteonu Rycerza należy wypełnić poprzednie.
  • Przerywnik, który normalnie odgrywany jest po pierwszym ukończeniu Panteonu Rycerza, nie jest odgrywany.
  • Po ukończeniu Panteony Hallownest odgrywane jest zakończenie Przyjmij Pustkę w wersji bez Delikatnego Kwiatu. Po przerywniku graczowi ukazany zostaje czas poświęcony na ukończenie panteonu, a gracz budzi się przed wejściem. Napisy końcowe nie są odgrywane i nie jest ukazywany procent ukończenia.

Komnata Bogów[edytuj | edytuj kod]

Poszukiwaczka Bogów[edytuj | edytuj kod]

  • Poszukiwaczka Bogów posiada inny dialog podczas wkraczania do Domu Bogów po wybraniu tego trybu. Jej dialog nie występuje podczas wchodzenia do pierwszych trzech Panteonów po raz pierwszy. W każdym z Panteonów posiada także nowy dialog, ale jest taki sam dla całej trójki.
  • Poszukiwaczka Bogów nie pojawia się w Panteonie Rycerza przed walką z Nieskalanym Naczyniem.
  • W Panteonie Hallownest Poszukiwaczka Bogów pojawia się tylko w pierwszej strefie, po pokonaniu Hornet Obrończyni i posiada taki sam dialog jak w innych Panteonach. Nie występuje w innych lokacjach.
  • Po pokonaniu Absolutnej Światłości w Komnacie Bogów, Poszukiwaczka Bogów nie posiada swojego dialogu.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Pierwotna ikona Trybu Poszukiwacza Bogów

  • Początkowo ikona Trybu Poszukiwacza Bogów przedstawiała inną maskę. Mimo że w finalnej wersji gry została zmieniona, to nadal jest używana na ekranie informującym o odblokowaniu tego trybu.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.