Dialogue Top.png
Uformowany z ostrzy poległych wojowników.
Zwiększa moc ostrza używanego przez posiadacza powodując, że przeciwnicy są odrzucani na dalszą odległość po uderzeniu.
Dialogue Bottom.png

Silny Cios (ang. Heavy Blow) – amulet pojawiający się w grze Hollow Knight. Zwiększa odrzut przeciwników od ataków Ostrza.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Silny Cios może zostać zakupiony w sklepie Sly'a w Dirtmouth za 350 Geo, po przyniesieniu mu Klucza Sklepikarza z Kryształowego Szczytu.

Silny Cios zwiększa odrzut przeciwników od uderzeń Ostrza o 75% dla zwykłych cięć. Potężne Cięcie i Pędzące Cięcie posiadają odrzut zwiększony o 100%, a Cyklonowe Cięcie aż o 150%. Od aktualizacji Godmaster Silny Cios zmniejsza także ilość uderzeń potrzebnych do ogłuszenia bossa o 1. Odrzucanie wrogów może być użyteczne aby uderzyć wroga którego ataku nie można przerwać i odrzucić go daleko od siebie. Silny Cios może zapewnić dzięki temu szansę na ucieczkę lub uleczenie się, zanim wrogowie podejdą, lub postawienie wrogów na bardziej korzystnej dla gracza pozycji, jeśli np. byliby zbyt blisko. Niektórzy przeciwnicy i większość bossów są jednak odporni na odrzut i Silny Cios nie będzie na nich działać. Czasami Silny Cios może jednak odrzucać wrogów zbyt daleko, poza zasięg Ostrza, przez co nie będzie im można szybo zadać wielu uderzeń.

Interakcje z Amuletami

Kombinacja
Efekt
Heavy Blow.png + Quick Slash.png Szybsze odrzucanie od siebie wrogów, którzy są zbyt blisko.
Heavy Blow.png + Steady Body.png Odrzucanie wrogów przy jednoczesnej eliminacji odrzutu własnej postaci, co pozwala zachować jedną pozycję.
Amulety z Hallownest

Główna gra


Wayward Compass.png
Niesforny Kompas
Gathering Swarm.png
Zbierający Rój
Stalwart Shell.png
Krzepka Skorupa
Soul Catcher.png
Łowca Dusz
Shaman Stone.png
Kamień Szamana
Soul Eater.png
Pożeracz Dusz
Dashmaster.png
Mistrz Zrywu
Thorns of Agony.png
Ciernie Agonii
Fury of the Fallen.png
Furia Poległych
Fragile Heart.png
Wrażliwe Serce
Fragile Greed.png
Wrażliwa Zachłanność
Fragile Strength.png
Wrażliwa Siła
Spell Twister.png
Poskramiacz Zaklęć
Steady Body.png
Stabilne Ciało
Heavy Blow.png
Silny Cios
Quick Slash.png
Szybkie Cięcie
Longnail.png
Długie Ostrze
Mark of Pride.png
Znak Dumy
Baldur Shell.png
Skorupa Baldura
Flukenest.png
Wylęgarnia Przywr
Defender's Crest.png
Herb Obrońcy
Glowing Womb.png
Rozżarzone Łono
Quick Focus.png
Szybkie Skupienie
Deep Focus.png
Głębokie Skupienie
Lifeblood Heart.png
Życiodajne Serce
Lifeblood Core.png
Życiodajny Rdzeń
Joni's Blessing.png
Błogosławieństwo Joni
Grubsong.png
Pieśń Pędraków
Grubberfly's Elegy.png
Elegia Motyla
Hiveblood.png
Krew Ula
Spore Shroom.png
Mglica Zarodników
Sharp Shadow.png
Ostry Cień
Shape of Unn.png
Forma Unn
Nailmaster's Glory.png
Chluba Mistrza Ostrzy
Dream Wielder.png
Dzierżyciel Snów
Kingsoul.png
Królewska Dusza
Void Heart.png
Serce Pustki
GrimmTroupe Ikona.png Zawartość z The Grimm Troupe

Unbreakable Heart.png
Niezłomne Serce
Unbreakable Greed.png
Niezłomna Zachłanność
Unbreakable Strength.png
Niezłomna Siła
Dreamshield.png
Tarcza Snów
Weaversong.png
Pieśń Tkaczy
Sprintmaster.png
Mistrz Sprintu
Carefree Melody.png
Beztroska Melodia
Grimmchild.png
Dziecię Grimma
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.