Nail – broń używana przez protagonistę, przeciwników (w tym bossów) i NPC.

W City of Tears możemy znaleść Nailsmitha, który po dostarczeniu odpowiedniej ilości Geo i Pale Ore, ulepszy nasze ostrze. Ulepszone ostrze zadaje większe obrażenia oraz jego ikona zmienia się w ekwipunku gracza.

Charms takie jak Fragile Strength (Unbreakable Strength w przypadku wymiany za sprawą DLC Grimm Troupe) czy też Fury of The Fallen zwiększąją moc ostrza.

 Ulepszenia Naila Edytuj

Miecz Opis i koszt ulepszenia
Nail 1 Old Nail
Stary Nail.

Tradycyjna broń Hallownest. Ze względu na wiek, jest stępione i stare.

Broń podstawowa
Obrażenia: 5
Nail 2 Sharpened Nail
Zaostrzony Nail

Tradycyjna broń Hallownest. Ostry jak za dawnych czasów.

Koszt ulepszenia: Geo250
Obrażenia: 9
Nail 3 Channelled Nail
Wyżłobiony Nail

Zabójcza broń Hallownest. Ostrze jest doskonale wymierzone.

Koszt ulepszenia: Geo800 + 1x Pale Ore
Obrażenia: 13
Nail 4 Coiled Nail
Widiowy Nail

Potężna broń Hallownest. Ulepszona jak nigdy dotąd.

Koszt ulpeszenia: Geo2000 + 2x Pale Ore
Obrażenia: 17
Nail 5 Pure Nail
Nieskalany Nail

Ostateczna broń Hallownest. Starożytne ostrze ujawniło swe prawdziwe oblicze.

Koszt Ulepszenia: Geo4000 + 3x Pale Ore
Obrażenia: 21
Hr

Nail Arts Edytuj

Cyclone Slash

Nail Arts to umiejętności, których uczą Nailmasters. Ich wykonanie wymaga przytrzymania przycisku ATAKU, a następnie zwolnienia go wraz z naciśnięciem dodatkowego klawisza. Nail Arts zadają obrażenia zależne od obrażeń miecza, więc im silniejszy miecz, tym silniejsze specjalne ataki.

Nailmaster's Glory skraca czas wymagany na wykonanie specjalnego ataku.

Obrażenia zadawane przez Nail Arts są w pełni zależne od obrażeń zadawanych przez Nail, a więc są one pośrednio zwiększane przez Charmy Fragile Strenght i Fury of the Fallen.

Ikona Opis
Cyclone Slash
Orkanowe cięcie (Cyclone Slash)

Uczy go Nailmaster Mato.

Rozpoznawalna Sztuka Ostrza od mistrza Mato. Wirując, wykonujesz precyzyjne cięcia.

Przytrzymaj ATAK, następnie zwolnij go, naciskając jednocześnie GÓRA / DÓŁ (później opcjonalnie przyciśnij ATAK kilka razy, aby zwiększyć czas działania.)
Obrażenia: 3-7 x Obrażenia Naila
Dash Slash
Szybkie cięcie (Dash Slash)

Uczy go Nailmaster Oro za Geo800.

Rozpoznawalna Sztuka Ostrza od mistrza Oro. Ćwiartuj przeciwników podczas Szarży.

Przytrzymaj ATAK, a następnie zwolnij go podczas UNIKU.
Obrażenia: 2.5 x Obrażenia Naila
Great Slash
Znakomite cięcie (Great Slash)

Uczy go Nailmaster Sheo.

Rozpoznawalna Sztuka Ostrza od mistrza Sheo. Wielkie cięcie zadające wielkie obrażenia przeciwnikom.

Przytrzymaj ATAK, a następnie go zwolnij.
Obrażenia: 2.5 x Obrażenia Naila
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.